نیروهای ترکیه 3 پست دیدبانی دیگر در حلب و حماه سوریه را ترک می نمایند

به گزارش کولو، نیروهای ترکیه خروج از پست دیدبانی شیر مغار در حماه را شروع نموده اند و به زودی از پست قبتان الجبل و جبل عندان در حلب خارج می شوند.

نیروهای ترکیه 3 پست دیدبانی دیگر در حلب و حماه سوریه را ترک می نمایند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نظامیان ترکیه در حال عقب نشینی از پستهای دیدبانی هستند که در شمال سوریه احداث نموده بودند.

مرکز موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه -نزدیک به تروریستها- ظهر امروز سه شنبه اطلاع داد که نظامیان ترکیه در حال عقب نشینی از پست دیدبانی در شیر مغار واقع در شمال غرب حماه هستند.

این مرکز گزارش داد، نیمه شب گذشته نیز بیش از 50 خودروی نظامی از شیر مغار به سمت معر حطاط و از آنجه به سراقب و جبل الزاویه حرکت کردند.

به گزارش دیدبان، نیروهای ترکیه همچنان دو مقر دیگر را تخلیه خواهند کرد. این پستها در منطقه قبتان الجبل در غرب حلب و جبل عندان در شمال غرب این استان واقع شده است.

بنا بر این گزارش، نیروهای ترکیه ای شامگاه گذشته تقریبا از شیر مغار خارج شدند و تا ساعات آینده این خرج کامل می گردد. در حال حاضر دهها کامیون حامل تجهیزات لجستیک از شیر مغار به سمت ادلب رفتند.

پس از پیشروهای ارتش سوریه در شروع امسال میلادی، 11 پست دیدبانی ترکیه، در محاصره نیروهای سوری نهاده شد.

علیرغم این عقب نشینیها، همچنان به تعداد نیروهای ترکیه افزوده می گردد. تعداد خودروهای نظامی که از زمان آتش بس جدید، وارد ادلب شده، به پنج هزار و 450 خودرو می رسد.

رؤسای جمهور ترکیه و روسیه 15 اسفند سال گذشته بعد از تشدید درگیری ها بین ارتش سوریه و گروه های تروریستی و ارتش ترکیه در ادلب، به توافق آتش بس در این استان دست یافتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1311

به "نیروهای ترکیه 3 پست دیدبانی دیگر در حلب و حماه سوریه را ترک می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروهای ترکیه 3 پست دیدبانی دیگر در حلب و حماه سوریه را ترک می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید