هزینه حق بیمه حوادث و مازاد درمان دانش آموزان اعلام شد

به گزارش کولو، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش وپرورش، تفاهم نامه و دستورالعمل اجرایی بیمه حوادث و مازاد درمان دانش آموزان و کارکنان مدارس را به ادارات کل آموزش وپرورش استان ها ابلاغ کرد.

هزینه حق بیمه حوادث و مازاد درمان دانش آموزان اعلام شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در راستای اجرای نظام رفاهی وتسهیلات حمایتی برای معلمان و با توجه به ضرورت بیمه ای تمامی نوآموزان، دانش آموزان و کارکنان وزارت آموزش وپرورش، دستورالعمل اجرایی بیمه حوادث و مازاد درمان دانش آموزان را به استان ها ابلاغ کرد.

تفاهم نامه بیمه حوادث و درمان مازاد دانش آموزان و کارکنان مدارس دولتی و غیردولتی آموزش وپرورش که با بیمه معلم منعقدشده است برای اجرایی شدن به استان ها ارسال تا ادارات کل آموزش وپرورش نسبت به انعقاد قرارداد با شعب بیمه گر اقدام نمایند.

حق بیمه حوادث و درمان دانش آموزی با نرخ حق بیمه 59 هزار و 420 ریال برای هر نفر در سال تحصیلی 1400 -1399 است و برای بهره مندی تمامی بیمه شدگان از مزایای این پوشش بیمه ای، با همکاری شرکت بیمه گر برای هر یک از افراد بیمه شده، کارت بیمه الکترونیکی صادر و به وسیله سامانه در اختیار خانواده ها قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1262

به "هزینه حق بیمه حوادث و مازاد درمان دانش آموزان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه حق بیمه حوادث و مازاد درمان دانش آموزان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید