واکنش سازمان لیگ به راه ندادن دوربین های صدا و سیما به استادیوم

به گزارش کولو، به گزارش خبرنگاران، سعید فتاحی در حاشیه دیدار پرسپولیس و تراکتور و در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه ذوب آهن به این دلیل که اجازه نداده است دوربین های صدا و سیما در جریان بازی این تیم با پارس جنوبیبه استادیوم بیاید، جریمه خواهد شد؟ گفت: ما تا زمانی که ناظر بازی گزارشش را به ما ارائه ندهد چنین کاری نمی کنیم. البته با توجه به اینکه حق پخش داده نشده است، دلیلی برای جریمه ذوب آهن در اختیار نداریم.

واکنش سازمان لیگ به راه ندادن دوربین های صدا و سیما به استادیوم

وی اضافه نمود: یکی از مسائل امروز فوتبال ما مسئله حق پخش است. البته مسئولان ذوب آهن این موضوع را خیلی بزرگ کردند اما در مجموع تا گزارش ناظر بازی ارائه نگردد، جریمه ای وجود نخواهد داشت.

فتاحی در ادامه اعلام کرد: امیدوارم هرچه زودتر مسئله حق پخش حل گردد زیرا تیم ها همه به دنبال این موضوع هستند و به شدت پیگیر این مسئله هستند.

فتاحی در خصوص بحث حضور تماشاگران میزبان و میهمان و مسئله 90 به 10 در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی که از سوی تیم تراکتور رعایت نشده است، گفت: این موضوع تا زمانی که وضعیت بلیت فروشی به طور کامل تعیین نگردد، امکان پذیر نیست. وقتی استادیوم امکان حضور تماشاگران میهمان را داشته باشد که هواداران به استادیوم بیایند. قرار بود برای دور رفت دیدار استقلال و پرسپولیس این مسئله انجام گردد اما به درخواست مدیرعامل باشگاه استقلال این موضوع صورت نگرفت. قرار است در دور برگشت نیز اتفاقی رخ ندهد اما باید با همکاری مدیران باشگاه، کوشش گردد تا در فصل آینده موضوع 90 به 10 حضور تماشاگران میهمان و میزبان انجام گردد. ما نمی خواهیم از فصل آینده به طور مثال هواداران استقلال بلیت بخش پرسپولیس را خریده و اجازه ندهند هواداران آن تیم بلیت را خریداری نمایند و یا این اتفاق بالعکس صورت گیرد.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ در خصوص قهرمانی سوپر جام که استقلال به آن معترض است، گفت: این موضوع هنوز تحت آنالیز است. تمام کوشش خود را به کار خواهیم بست تا به وسیله مسائل قانونی، این مسائل حل شده و حق هیچ تیمی ضایع نگردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 100

به "واکنش سازمان لیگ به راه ندادن دوربین های صدا و سیما به استادیوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سازمان لیگ به راه ندادن دوربین های صدا و سیما به استادیوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید