وزیر دفاع آمریکا از پاسخ به زمان خروج نظامیان از افغانستان طفره رفت

به گزارش کولو، ایسنا نوشت: وزیر دفاع آمریکا گفت، آماده نیست که به صورت علنی درباره اینکه خروج نیروهای این کشور از افغانستان چه زمانی شروع می گردد، صحبت کند.

وزیر دفاع آمریکا از پاسخ به زمان خروج نظامیان از افغانستان طفره رفت

به گزارش خبرگزاری رویترز، مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا در جمع خبرنگارانی که در سفرش به اروپا همراهش هستند، گفت: مذاکرات برای سرانجام دادن به جنگ افغانستان هنوز ادامه دارد. من نمی خواهم چیزی درباره این مساله بگویم. قصد دارم پنجشنبه در اشتوتگارت با ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو به آنالیز اوضاع در افغانستان بپردازیم و اینکه چه فکر می کنم را به او بگویم تا به سمت توافق صلح در افغانستان پیش برویم.

وزیر دفاع آمریکا همچنین به مذاکرات حساس اشاره نمود ولی درباره زمان بندی خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان یا میزان اطمینانش از بابت این که طالبان به توافق صلح پای بند است، صحبتی نکرد اما گفت: درگیری ها در افغانستان ادامه دارد. آنها حملاتی را انجام می دهند. افغان ها نیز دست به حملاتی می زنند. ما از حملات افغان ها حمایت می کنیم. به همین دلیل است که فکر می کنیم بهترین راه، یک توافق سیاسی است که به نتیجه ای قابل قبول منجر می گردد.

اسپر همچنین قرار است روز آدینه با مقام های دفاعی انگلیس در لندن دیدار کند و روز شنبه به پاریس می رود تا با مقام های فرانسه دیدار داشته باشد.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 318

به "وزیر دفاع آمریکا از پاسخ به زمان خروج نظامیان از افغانستان طفره رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دفاع آمریکا از پاسخ به زمان خروج نظامیان از افغانستان طفره رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید