شرایط شیوع ویروس کرونا در روسیه چگونه است؟

به گزارش کولو، ارگان های رسمی روسیه اعلام نموده اند، مورد جدیدی از ابتلا به عفونت ویروس کرونادر این کشور دیده نشده و 1222 بیمار مبتلا به علائم عفونت های حاد تنفسی تحت مراقبت قرار دارند که تعداد کمی از آنها آلوده به کروناویروس جدید هستند.

شرایط شیوع ویروس کرونا در روسیه چگونه است؟

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، سرویس خدمات فدرال تأمین حمایت از حقوق مصرف کنندگان و رفاه انسانی روسیه، امروز، یکشنبه، اول ماه مارس (11 اسفند ماه) خاطرنشان کرد که هیچ مورد جدیدی از ابتلا به عفونت کروناویروس در روسیه دیده نشده است.

در اعلامیه منتشره در این رابطه آمده است: در مدت زمان نظارت دقیق بر این مسئله ، تعداد 1222 بیمار مبتلا به علائم عفونت های ویروسی تنفسی حاد که از کشور چین بوجود آمده و در سایر کشورها نیز شیوع یافته، ثبت شده است. براساس نتایج آزمایش های آزمایشگاهی ، تنها 2 مورد مبتلا به عفونت کروناویروس جدید بودند که با بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

بر اساس این اطلاعات، شهروندان روس سالمی که از چین به کشور وارد شده اند و قادر به زندگی مستقل نیستند ، بطور موقت مدت قرنطینه در نظر گرفته شده را در 131 مرکز پزشکی در سراسر روسیه نگهداری می شوند و در این بین 321 نفر از شهروندان چینی هم در آنجا اسکان داده شده اند.

از تاریخ 31 دسامبر (10 دی ماه) ، بیش از 378 هزار مسافر ورودی از چین به روسیه بازرسی شده اند و براساس آخرین اطلاعات ، 8681 نفر در روسیه تحت نظارت پزشکی قرار دارند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه امروز خاطرنشان کرد که این کشور تمامی کوشش خود را برای مبارزه با ویروس کرونا انجام می دهد و اوضاع در روسیه به طور کلی تحت کنترل کامل واقع شده است.

فدراسیون روسیه ورود اتباع کشورهایی که ابتلا به بیماری ناشی از ویروس جدید کرونا در آنها شیوع بیشتری یافته، از جمله کره جنوبی، ایران و ایتالیا، را ممنوع نموده است.

تعداد مبتلایان آلوده در سرزمین اصلی چین، از مرز 79.8 هزار نفر فراتر رفته است و 2870 نفر نیز تا به امروز جان باخته ا ند. بیش از 41.6 هزار نفر نیز درمان شده اند.

موارد ابتلا به این عفونت واگیردار خارج از کشور چین نیز ثبت شده است ، براساس آخرین داده های سازمان بهداشت دنیای ، در 53 کشور دنیا ، تعداد افراد آلوده از 6 هزار نفر گذشته و 86 نفر هم جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 852

به "شرایط شیوع ویروس کرونا در روسیه چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط شیوع ویروس کرونا در روسیه چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید