پاسخ سنگربان سوسیه داد به جنجال ها درباره بی عدالتی VAR در حق رئال مادرید

به گزارش کولو، سنگربان تیم فوتبال رئال سوسیه داد تصمیم یاری داور ویدئویی درباره صحنه جنجالی مصاف این تیم و کهکشانی ها را ناعادلانه نمی داند.

پاسخ سنگربان سوسیه داد به جنجال ها درباره بی عدالتی VAR در حق رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران، در جریان بازی شب گذشته (یکشنبه) تیم های فوتبال رئال مادرید و سوسیه داد در استادیوم سانتیاگو برنابئو اتفاقی رخ داد که جنجال فراوانی به خصوص در رسانه های مادرید به وجود آورد. این اتفاق زمانی رخ داد که رئال مادرید از میهمان خود یک گل عقب بود و توسط وینیسیوس تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما خرونیمو رویی، دروازه بان حریف مانع از رخ دادن این اتفاق شد.

دخالت رویی و برخورد او در موقعیت تک به تک با مهاجم برزیلی حریف باعث شد که او نقش بر زمین گردد. نه تنها داور بلکه یاری داور ویدئویی VAR هم این موقعیت را خطای پنالتی تشخیص ندادند. با این حال رئالی ها معتقد بودند که حرکت رویی خطا بوده است.

در واکنش به جنجالی ها و اعتراضات رئالی ها به تصمیم VAR ، این دروازه بان اسپانیایی امروز شخصاً دست به کار شد با انتشار تصویری از لحظه مذکور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، دقیقاً نشان داده که با دستش توپ را لمس نموده و حرکتش خطا نبوده است.

او در پیامی در کنار این عکس هم نوشته است: من اول توپ را زدم و در ادامه با هم برخورد کردیم.

رویی درباره این اتفاق به نشریه آس هم گفت: همه چیز خیلی سریع رخ داد. او با سرعت آمد و من هم به سمتش رفتم. با این حال اول توپ را زدم و بعد به یکدیگر خوردیم. در هیچ لحظه ای من دستم را جلوی پای او نگذاشتم و در تصویر هم همه چیز معین است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 126

به "پاسخ سنگربان سوسیه داد به جنجال ها درباره بی عدالتی VAR در حق رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ سنگربان سوسیه داد به جنجال ها درباره بی عدالتی VAR در حق رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید