پرسپولیس مستحق برد بود، از علی پروین به خاطر صحبت هایش سپاسگزارم

به گزارش کولو، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مقابل پیکان شایسته برد بودیم و به آن دست پیدا کردیم.

پرسپولیس مستحق برد بود، از علی پروین به خاطر صحبت هایش سپاسگزارم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، وحید امیری پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس برابر پیکان گفت: امروز توانستیم به یک برد دیگر دست پیدا کنیم. متاسفانه در 6 هفته گذشته 3 بازی را واگذار نموده بودیم و شرایط مان در جدول کمی سخت شده بود، اما با این برد که به دست آوردیم وضعیت ما بهتر شده و مطمئنا این برد ها در باز های آینده هم ادامه پیدا خواهد نمود.

وی در خصوص تیم پیکان هم گفت: پیکانی ها بازی خوبی انجام دادند و حتی در چند صحنه هم می توانستند دروازه ما را هم باز نمایند که خوشبختانه با هوشیاری مدافعان و بیرانوند، آن ها به گل نرسیدند البته یک گل از ضربه ایستگاهی بدست آوردند که تا حدودی کار را برای ما سخت کرد، اما خوشحالم که توانستیم در انتها، این بازی را با موفقیت به انتها برسانیم.

وی در خصوص اعتراض فوتبالیست های ایرانی به قضاوت داور که این روز ها رواج زیادی پیدا نموده و حتی در بازی با بحرین هم باعث باخت ما شد، گفت: باید یک نکته را همواره در نظر بگیریم و آن این است که رای داور عوض نخواهد شد و اعتراضات بی فایده است و همین معترض بودن بازیکنان باعث می گردد تا تمرکز آن ها به هم بریزد؛ بنابراین باید آرامش خود را حفظ کنیم، به رای داور احترام بگذاریم و اجازه ندهیم حاشیه ها بر ما غلبه کند.

امیری در خصوص صحبت های علی پروین در خصوص وی که گفته است او باید در تیم ملی بیشتر بازی کند، توضیح داد: علی پروین به من لطف دارد. او یکی از مفاخر فوتبال ایران است و من از بابت صحبت های او ممنون هستم، اما تصمیم نهایی با ویلموتس است که چه بازیکنی در زمین حضور پیدا کند.

وی در انتها گفت: امروز نبود تماشاگران تاثیرگذار بود. حضور آن ها همواره باعث دلگرمی ما است و ما می توانیم در کنار همدیگر روز های خوبی را برای پرسپولیس رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 494

به "پرسپولیس مستحق برد بود، از علی پروین به خاطر صحبت هایش سپاسگزارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس مستحق برد بود، از علی پروین به خاطر صحبت هایش سپاسگزارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید