پروژه جدایی نیمار از پاری سن ژرمن منتفی شد؟

به گزارش کولو، تهران (پانا) - به نظر می رسد پیش بینی ها درباره آینده نیمار در پاری سن ژرمن تغییر نموده است و این بازیکن به حضور در پاریس ادامه خواهد داد.

پروژه جدایی نیمار از پاری سن ژرمن منتفی شد؟

در حالی که طی چند ماه گذشته رسانه های فرانسوی و اسپانیایی بارها از قطعی بودن جدایی نیمار از پاری سن ژرمن خبر داده بودند و حتی از توافق او با بارسلونا برای بازگشت به اردوی آبی اناری ها اخباری منتشر شده بود، اما جدیدترین خبرها روندی بر خلاف این اخبار را نشان می دهد.

براساس اخباری که طی ساعات اخیر از سوی رسانه های معتبر فرانسوی منتشر شده است، با حضور مائوریسیو پوچتنینو روی نیمکت پاری سن ژرمن، نظر نیمار درباره ادامه فوتبالش تا حدودی تغییر نموده و حتی در آخرین مذاکراتی که بین پدر نیمار (مدیر برنامه این بازیکن) و مدیران باشگاه پاری سن ژرمن بوده، روی تمدید قرارداد چهارساله این ستاره برزیلی با پولدارهای فرانسوی توافق شده است و به زودی این خبر رسما از سوی باشگاه پاری سن ژرمن اعلام می گردد.

قرارداد فعلی نیمار با پاری سن ژرمن تابستان 2022 به خاتمه خواهد رسید و بدین ترتیب در صورتی که قرارداد این بازیکن تمدید گردد، او تا سال 2026 در پاری سن ژرمن خواهد ماند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1478

به "پروژه جدایی نیمار از پاری سن ژرمن منتفی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه جدایی نیمار از پاری سن ژرمن منتفی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید