پنتاگون اعزام 14 هزار نیرو به خاورمیانه را تکذیب کرد

به گزارش کولو، رئیس پنتاگون در جمع کوچکی از خبرنگاران با آنکه احتمال تعویض یکان ها یا حتی افزایش جزئی در شمار نیرو ها را در آینده رد نکرد، گفت: اما نه چیزی در حدود این رقم ها- 14 هزار نیرو- این گزارش کاملاً نادرست و غیرواقعی است.

پنتاگون اعزام 14 هزار نیرو به خاورمیانه را تکذیب کرد

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به نقل از رویترز، مارک اسپر روز آدینه با رد گزارش رسانه ها مبنی بر بالا بردن شمار نیرو های نظامی آمریکا در خاورمیانه در پی تشدید تنش ها با ایران بیان کرد که به اعتقاد وی، نیرو های نظامی آمریکا در خاورمیانه از قدرت و قابلیت کافی برای ایجاد بازدارندگی در این منطقه برخوردارند.

رئیس پنتاگون در جمع کوچکی از خبرنگاران با آنکه احتمال تعویض یکان ها یا حتی افزایش جزئی در شمار نیرو ها را در آینده رد نکرد، گفت: اما نه چیزی در حدود این رقم ها- 14 هزار نیرو- این گزارش کاملاً نادرست و غیرواقعی است.

اسپر در ادامه اضافه نمود: هر فرماندهی در هرکجا که باشد خواستار قدرت و قابلیت بیشتر و بیشتر است. اما در حال حاضر ما باور داریم که از قدرت و قابلیت کافی در صحنه برای بازدارندگی در برابر آنچه که ضروری است برخورداریم.

این اظهارات مارک اسپر در واقع دنباله اقدام پنتاگون در تکذیب گزارش نشریه وال استریت ژورنال بود که مدعی شد آمریکا در حال آنالیز طرح اعزام 14 هزار نیروی نظامی بیشتر به منطقه خاورمیانه است.

این در حالی است که آمریکا از ماه مه تاکنون حدود 14 هزار نیروی نظامی به خاورمیانه اعزام نموده است که اعزام این نیرو ها به همراه بمب افکن ها و پرسنل پدافند هوایی با هدف بازدارندگی در برابر آنچه که واشنگتن رفتار تحریک آمیز ایران (!) می خواند، اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 602

به "پنتاگون اعزام 14 هزار نیرو به خاورمیانه را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنتاگون اعزام 14 هزار نیرو به خاورمیانه را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید