پوشک بچه هم سهمیه بندی شد؟

به گزارش کولو، به گزارش خبرنگاران، بعضی داروخانه دارها از بسته شدن ثبت سفارش پوشک بچه از سوی شرکت های تولیدی خبر دادند و می گویند به دلیل تعطیلی ایام نوروز ثبت سفارش پوشک بچه بسته شد. یعنی داروخانه ها برای فروش کالاهایشان از موجودی قدیم خود استفاده می نمایند.

پوشک بچه هم سهمیه بندی شد؟

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

شرایط فراوری پوشک چگونه است؟ عضو هیات انجمن صنایع سلولزی بهداشت به خبرنگاران گفت: فعلا پوشک بچه فراوری می گردد و کمبودی در بازار وجود ندارد. پوشک بچه سهمیه بندی نشده و مردم فعلا به راحتی می توانند پوشک بخرند!

اگرچه نیما بصیری کمبود مواد اولیه برای فراوری پوشک بچه را تایید می نماید و می گوید: مواد اولیه پوشک بچه همچنان در بازار کم است و فراورینمایندگان به سختی کار می نمایند.

مقصر کمبود مواد اولیه پوشک بچه کیست؟ به گفته عضو هیات مدیره انجمن صنایع سلولزی بهداشتی، هر کالایی که در بازار کم است مقصر اصلی آن سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار است. این دو ارگان با دخالت ها و معین قیمت دستوری باعث می شوند که فراورینمایندگان وزن کالاهای شان را کم نمایند.

شروع توزیع شش میلیون پوشک سهمیه بندی

کانال خبری خبره ویژه هم از شروع توزیع شش میلیون پوشک سهمیه بندی خبر داده و در این باره نوشته است: توزیع شش میلیون پد پوشک بچه برای جلوگیری از ایجاد التهاب در بازار به مناسبت عید نوروز و با قیمت 95 هزارتومان، در سه سایز 3 ،4 و 5 به وسیله سامانه مردمیِ هست اینجا شروع شد. این سامانه در راستای یاری به تامین بخشی از نیازهای اساسی اقشار متوسط جامعه است.

وی در ادامه بیان نمود که عرضه پوشک به صورت سهمیه های استانی در نظر گرفته شده و متقاضیان می توانند با ثبت کد ملی به وسیله سامانه http://hastinja.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

آخرین اخبار مالی را از کانال تلگرامی خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1536

به "پوشک بچه هم سهمیه بندی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوشک بچه هم سهمیه بندی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید