کرونا هوای انگلیس را پاکیزه کرد

به گزارش کولو، شیوع ویروس کرونا در کشور انگلیس و کاهش رفت و آمدها منجر به پاکیزگی هوای این کشور شده است.

کرونا هوای انگلیس را پاکیزه کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، شیوع ویروس کرونا در کشور انگلیس و کاهش رفت و آمدها منجر به پاکیزگی هوای این کشور شده است.

میزان آلودگی هوا در لندن کاهش یافته، چراکه انگلیسی ها در خانه باقی می مانند و با کاهش خروج از خانه آلودگی هوا نیز شرایط بهتری پیدا می کند.

داده های موجود حکایت از آن دارد، میزان دی اکسید نیتروژن لندن یک سوم کاهش یافته و سطح آلودگی هوا برای کل کشور پایین آمده است.

نخست وزیر انگلیس از مردم تقاضا کرده از سفر رفتن خودداری کنند و به کادر درمان کمک کنند تا زنجیره شیوع این بیماری کاهش یابد.

وزارت محیط زیست، غذا و امور روستایی گزارش داد که میزان آلودگی هوا امروز در سراسر کشور پایین بوده و این نشان می دهد با کمی تدابیر ویژه می توان آلودگی این کشور را کاهش داد.

بوریس جانسون از مردم خواسته که از کلوپ ها و تئاترها دوری کنند، در صورت امکان از خانه کار کنند و از همه تماس های غیر ضروری و مسافرت خودداری کنند.

مقام دولتی انگلیس هشدار داد، ویروس کرونا اکنون در مرحله گسترش سریع در سراسر انگلیس واقع شده است، در حالی که لندن شاهد پیشرفت خاصی است.

وی گفت: افراد باید از تماس هایی که لازم نیست، مانند رفتن به رستوران، کافه، سینماها، مسافرت های خارج از مرز و اجتماعات بزرگ خودداری کنند.

حدود سه ماه پیش، مرکز قلب انگلیس در گزارشی ضمن هشدار در مورد شرایط آلودگی در شهرهای این کشور به ویژه لندن از دولت خواست تدابیر و اقدامات سفت و سخت تری را برای کاهش آلودگی هوا اتخاذ کند.

براساس این گزارش، منطقه نیوهام در شرق لندن، آلوده ترین منطقه پایتخت اعلام شده و طبق اعلام مرکز قلب انگلیس، تقریبا تمامی 25 منطقه ای که بیشترین آلودگی هوا در انگلیس را دارند، در لندن واقع شده اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 897

به "کرونا هوای انگلیس را پاکیزه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا هوای انگلیس را پاکیزه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید