کوپا آمه ریکا 2019، آرژانتین با حذف قطر صعود کرد، شاگردان کی روش سومین برد متوالی را هم به دست آوردند

به گزارش کولو، تیم ملی کلمبیا با سومین پیروزی متوالی سرگروه شد و آرژانتین به عنوان تیم دوم گروه به جمع هشت تیم برتر مسابقات کوپا آمه ریکا راه یافت.

کوپا آمه ریکا 2019، آرژانتین با حذف قطر صعود کرد، شاگردان کی روش سومین برد متوالی را هم به دست آوردند

به گزارش خبرنگاران، بازی های گروه دوم رقابت های کوپا آمه ریکا با پیوستن تیم ملی آرژانتین به کلمبیای از پیش صعودکرده در مرحله یک چهارم نهایی پایان یافت.

آرژانتین که برای آسودگی خیال جهت صعود به پیروزی مقابل قطر نیاز داشت، ابتدا در نیمه اول به لطف اشتباه خط دفاع قطر و هوشیاری مارتینس در دقیقه 4 به گل رسید و پیروز به رختکن رفت.

در 45 دقیقه دوم هم حملات تیم مسی ادامه یافت و سرخیو آگوئرو با گلزنی در دقیقه 82، رجحان آرژانتین را قطعی کرد. شاگردان اسکالونی با این پیروزی 2 بر صفر چهار امتیازی شده و با حضور در رده دوم گروه B مسابقات کوپا آمه ریکا صعود به یک چهارم نهایی این رقابت ها را جشن گرفتند. قطر یک امتیازی هم در رده چهارم گروه ایستاد و حذف شد.

براساس این گزارش، در بازی همزمان، کلمبیا که پیش از این صعودش را قطعی کرده بود با تنها گل کوئلار در دقیقه 31 یک بر صفر پاراگوئه را برد. تیم تحت هدایت کارلوس کی روش با کسب هر 9 امتیاز ممکن از سه بازی علاوه بر سرگروهی بهترین تیم مرحله گروهی نام گرفت. پاراگوئه دو امتیازی هم در رده سوم شانس خودش برای صعود به عنوان یکی از دو تیم برتر سوم گروه های سه گانه را حفظ کرد. با این نتایج، صعود پرو به عنوان یکی از دو تیم برتر سوم گروه ها قطعی شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 236

به "کوپا آمه ریکا 2019، آرژانتین با حذف قطر صعود کرد، شاگردان کی روش سومین برد متوالی را هم به دست آوردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوپا آمه ریکا 2019، آرژانتین با حذف قطر صعود کرد، شاگردان کی روش سومین برد متوالی را هم به دست آوردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید