گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، غیبت مسئولان کاروان ایران در دیدار امیدها مقابل کره شمالی، اعتراض کرانچار به بازیکنش

به گزارش کولو، مسئولان کاروان ورزشی ایران به دلیل ازدحام ورود ورزشکاران کشورمان به اندونزی نتوانستند در دیدار ایران - کره شمالی حضور داشته باشند.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، غیبت مسئولان کاروان ایران در دیدار امیدها مقابل کره شمالی، اعتراض کرانچار به بازیکنش

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، تیم امید فوتبال کشورمان در دومین دیدار خود در چهارچوب بازی های آسیایی 2018 از ساعت 13:30 امروز (آدینه) به مصاف کره شمالی رفت که نتیجه این دیدار تا دقیقه 27 با نتسجه یک بر صفر (با گل امیر روستایی) به سود تیم کشورمان در جریان است.

مثل بازی با عربستان تعدادی از ایرانی ها با پرچم ایران به استادیوم آمده و تیم ملی را تشویق می نمایند. آنها از ابتدای بازی با فریادهای شان خواستار گلزنی ملی پوشان و ارایه بازی هجومی بودند.

برخلاف دیدار با عربستان در صندلی ویژه استادیوم خبری از مدیران و مسولان ورزشی کشورمان دیده نمی گردد و تا دقیقه 10 هیچ مدیری برای تماشای بازی تیم امید به استادیوم نیامده است. در صندلی ویژه فقط نماینده سفارت کره شمالی نشسته است. مدیران ایران امروز به دلیل ازدحام ورود ورزشکاران به جاکارتا در فرودگاه هستند تا استقبال خوبی از ورزشکاران رشته های مختلف داشته باشند و به راحتی شرایط اسکان آنها را فراهم نمایند.

همراهان تیم امید که آی دی کارت ندارند در طبقه اول استادیوم مستقر شده و بازی را تماشا می نمایند. آنالیزور تیم نیز در طبقه دوم مستقر شده است.

قبل از آغاز مسابقه نیمکت ایران به همراه کرانچار و استیلی همگی به سمت نیمکت کره شمالی رفته و با آنها دست دادند.

مانند دیدار با عربستان بازیکنان تیم ملی برای رویارویی با کره شمالی حلقه اتحاد زده و با شعار یا علی و یا زهرا بازی رو آغاز کردند.

تیم فوتبال امید ایران در حالی به مصاف کره شمالی رفته است که زلاتکو کرانچار سرمربی ایران کنار خط با صدای بلند تیمش را راهنمایی می نماید.

کرانچار در دقیقه 20 و بعد از رخ دادن صحنه مشکوک پنالتی با صدای بلند به داور اعتراض کرد.

حمید استیلی مدیر تیم ایران هم معتقد بود این صحنه پنالتی بوده و داور آن را نادیده گرفته است.

پیش از این هم محمد آقاجانپور مدافع تیم ایران پشت محوطه جریمه کره شمالی صاحب موقعیت خوبی شد که این بازیکن ترجیح داد به جای پاس دادن، شوت بزند. کرانچار به این اقدام اعتراض کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 451

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، غیبت مسئولان کاروان ایران در دیدار امیدها مقابل کره شمالی، اعتراض کرانچار به بازیکنش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، غیبت مسئولان کاروان ایران در دیدار امیدها مقابل کره شمالی، اعتراض کرانچار به بازیکنش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید