گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ایزدیار اولین طلایی کاروان ایران، مدال برنز حسن جانفشان در تنیس روی میز قطعی شد

به گزارش کولو، روز نخست بازی های پاراآسیایی 2018 اندونزی به خاتمه رسید و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ایزدیار اولین طلایی کاروان ایران، مدال برنز حسن جانفشان در تنیس روی میز قطعی شد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، بازی های پاراآسیایی 2018 امروز به صورت رسمی شروع شد و نمایندگان کشورمان در نخستین روز در رشته های مختلف به مصاف حریفان رفتند.

بسکتبال با ویلچر ایران

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان در نخستین ملاقات خود برابر اندونزی با نتیجه 117 بر 17 به پیروزی رسید.

تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان ایران در دومین رقابت خود در بازی های پاراآسیایی کامبوج را 86 بر 18 شکست داد و به مرحله دوم صعود کرد. تیم ملی ایران در دور دوم به مصاف افغانستان می رود.

والیبال نشسته

تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان در نخستین مسابقه خود در بازی های پاراآسیایی 2018 در سالن والیبال GBK جاکارتا به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. در این مسابقه تیم کشورمان در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتایج 31 بر 29، 25 بر 19 و 25 بر 21 به رجحان رسید و تنها در ست سوم با نتیجه 19 بر 25 تن به شکست داد.

تیم والیبال نشسته مردان کشورمان نیز در سه گیم متوالی و با امتیازات 25-9، 25-12، 25-14 مقابل کره جنوبی به رجحان رسید.

گلبال

تیم ملی گلبال بانوان کشورمان در نخستین ملاقات خود در سالن بالای کارتینی جاکارتا به مصاف تایلند رفت و به نتیجه تساوی 5 بر 5 رضایت داد. بانوان گلبالیست ایران فردا به مصاف ژاپن خواهند رفت.

تیم مردان نیز در سالن بالای کارتینی جاکارتا رودرروی ژاپن نهاده شد و به نتیجه ای بهتر از تساوی 5 - 5 نرسید. ملی پوشان گلبال کشورمان فردا از ساعت 10 (به وقت محلی) به مصاف اندونزی خواهند رفت.

شنا

محمدحسین کریمی دنیا آبادی شناگر نابینای کشورمان در ماده 400 متر کلاس S12 پیروز شد با ثبت رکورد 4 دقیقه و 57 ثانیه و 93 صدم ثانیه رکورد ایران را به میزان 25 ثانیه ارتقا دهد. دنیا آبادی با این رکورد، نفر چهارم استارت لیست شد و شانس زیادی برای رسیدن به فینال رقابت ها دارد. در فینال کلاس S13 که با کلاس های S11 و S12 ادغام شده بود، همراه با ورزشکارانی از قزاقستان، ژاپن و ازبکستان به آب پرید اما در نهایت به مقام هشتمی بسنده کرد.

علی محمودخانی شناگر کشورمان در در ماده 200 متر مختلط انفرادی کلاس SM8 از ساعت 17 و 20 دقیقه به رقابت با شناگرانی از چین، مالزی، فیلیپین و هند پرداخت و در نهایت در صندلی ششم ایستاد.

شاهین ایزدیار در ماده 100 متر پروانه کلاس S10 در کنار شناگرانی از سوریه، اندونزی، مالزی، قزاقستان و تایلند به آب پرید و در نهایت پیروز به کسب مدال طلا شد. رکورد شاهین ایزدیار برای کسب این مدال، یک دقیقه و 7 ثانیه و 12 صدم ثانیه بود و نفر دوم از مالزی با رکورد یک دقیقه و 7 ثانیه و 66 صدم ثانیه بود.

تنیس روی میز

حسن جانفشان به مصاف پارک جین چئول از کره جنوبی رفت و 3 بر یک باخت. وی در بازی بعد مقابل ماتسو متسوهیرو از ژاپن با نتیجه 3 بر صفر به رجحان رسید و راهی مرحله بعدی شد. وی در ملاقات یک چهارم نهایی با نتیجه 2 بر یک مقابل مینامی از ژاپن به رجحان رسید و ضمن راهیابی به نیمه نهایی مدال برنزش را قطعی کرد.

جواد فولادی به مصاف چائو نینگ نینگ از چین رفت و 3 بر صفر باخت. حریف وی نایب قهرمان المپیک و نفر اول رنگینگ دنیای بود. جواد فولادی در مسابقه بعدی مقابل چئونگ لام سان از ماکائو پیروز شد. جواد فولادی در این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به رجحان رسید. جواد فولادى در مرحله یک هشتم نهایى مسابقات تنیس روی میز به مصاف حریفى از چین تایپه رفت و با شکست سه بر یک مقابل او از گردونه مسابقات خارج شد.

الهام چزانی ملی پوش تنیس روی میز کشورمان صبح امروز در دومین ملاقات خود در مسابقات پاراآسیایی به مصاف پاتل سانالبن از هند رفت و 3 بر صفر مغلوب گردید. او در رقابت بعدی در مصاف با ژیان لی از چین با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داد. چزانی روز گذشته نیز در اولین ملاقات خود باخته بود.

مهدی معصومی به مصاف ژانگ یان از چین رفت و با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست داد.وی در دومین بازی خود مقابل نماینده اندونزی باخت و حذف شد.

مجید عربی رودرروی خلیفه القاسم از عراق نهاده شد و با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد. او در دومین ملاقات 3 بر صفر مقابل ساتیو گنکی از ژاپن به رجحان دست یافت. مجید عربى در آخرین ملاقات مرحله گروهى اش مقابل حریف ژاپنى با نتیجه 3 بر صفر باخت تا با دو شکست و یک برد از دور مسابقات کنار برود.

بوچیا

مریم ملکی به مصاف حریفش از کشور ژاپن رفته بود که با نتیجه 6 بر 2 به رجحان رسید.

راضیه کاظم پور به مصاف حریفی از تایلند رفت که او نیز با نتیجه 6 بر یک پیروز شد تا دومین برد ایران را کسب کند.

میلاد قنبری مقابل حریفی از ژاپن شکست را پذیرا شد تا اولین شکست برای ایران رقم بخورد. بهروز مقدم، فهیمه عباسی و فرشید استجلو هم در مصاف با رقبای خود باختند.

شطرنج

در بخش آقایان و در گروه b1 مهدی رومی فرد حریف هندی را شکست داد و عرفان محمد علیزاده بر شطرنج بازی از کشور میزبان غلبه کرد. حسن قدیری نیز مغلوب حریف فلیپینی شد. در دور بعدی مسابقات، رومی فرد و علیزاده به تساوی رسیدند. حسن قدیری هم مغلوب نماینده تیمور شرقی شد.

در گروه b2 و b3 این مسابقات علیرضا قورچی بیگی حریف اندونزیایی را شکست داد. وی در بازی دوم خود مقابل نماینده قزاقستان به تساوی رسید. امید کریمی نماینده دیگر میزبان را مغلوب کرد. وی در دور بعد نماینده فیلیپین را شکست داد. مجید باقری هم در این گروه مغلوب حریف هندی شد. وی در ملاقات بعدی خود مقابل نماینده سریلانکا به رجحان رسید.

در بخش بانوان این رقابت ها و در گروه b1 ملیحه صفایی بر حریف میانماری غلبه کرد، زهرا محمدی راد ورزشکار دیگری از این کشور را از پیش رو برداشت و لیلا زارع برابر حریف اندونزیایی به تساوی رسید. در دور دوم، ملیحه صفایی مقابل محمدی راد به رجحان رسید و لیلا زارع برابر شطرنجبازی از کشور میزبان باخت.

در گروه b2 و3 رقابت ها عاطفه نقوی و فریبا زنده بر رقبای هندی رجحان دست یافتند و فاطمه برقول نماینده مالزی را شکست داد. در دور بعدی، فاطمه برقول و فریبا زنده به تساوی رسیدند. عاطفه نقوی هم مقابل نماینده ویتنام به پیروزی رسید.

تیراندازی باکمان

دور مقدماتی رقابت های تیراندازی باکمان بازی های پاراآسیایی امروز در سه بخش ریکرو، کامپوند و W1 برگزار گردید که در بخش ریکرو مردان غلامرضا رحیمی و در بخش بانوان زهرا نعمتی در صندلی نخست نهاده شدند. پوریا جلالی نیز در رده هفتم نهاده شد. در بخش کامپوند مردان هادی نوری و سینا منشازاده در رده های دوم و سوم نهاده شدند. در بخش بانوان نیز سمیرا شیرمحمدی دهم و سمیه عباس پور یازدهم شد. در بخش رقابت های W1 نیز مجید کاکوش در صندلی نخست نهاده شد و محمدرضا زندی دوم شد.

رقابت های مرحله حذفی نیز از فردا شروع می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 669

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ایزدیار اولین طلایی کاروان ایران، مدال برنز حسن جانفشان در تنیس روی میز قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ایزدیار اولین طلایی کاروان ایران، مدال برنز حسن جانفشان در تنیس روی میز قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید