62 درصد تسهیلات اشتغال روستایی در جهاد کشاورزی ایلام جذب شد

به گزارش کولو، به گزارش خبرنگاران، سید محمدتراب میری روز سه شنبه در کارگروه تخصصی اشتغال اظهار کرد: کوشش دامنه داری طی ماه های گذشته برای جذب تسهیلات اشتغال روستایی در این استان صورت گرفت که در نهایت موفق شدیم 62 درصد از این تسهیلات در نظر گرفته گردیده را جذب کنیم.

62 درصد تسهیلات اشتغال روستایی در جهاد کشاورزی ایلام جذب شد

وی تاکید نمود: با توجه به نقش حوزه کشاورزی در ایجاد اشتغال حدود 46 درصد از مجموع تسهیلات اعطایی اشتغال روستایی به این حوزه تخصیص یافت که در نهایت در مرحله نخست موفق شدیم 62 درصد آنرا جذب کنیم.

رئیس جهاد کشاورزی ایلام افزود: 1023 طرح با 70 میلیارد تومان اعتبار در فاز نخست واگذاری تسهیلات اشتغال روستایی به استان ایلام در زمینه های باغات ، مکانیزاسیون دامپروری، دام و طیور و عشایری تخصیص یافت.

میری ابراز داشت: کوشش مجموعه این سازمان استفاده بهینه از منابع آبی و خاکی با بهره برداری مناسب از آب های موجود به منظور آبی کردن اراضی است و در این مسیر نیز گام های بلندی برداشته گردیده است.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای پروزه های بزرگی که در استان در جهت افزایش زمین های زراعی آبی در چارچوب طرح های سامانه گرمسیری در حال اجرا است شاهد تحول بزرگی در میزان سطح زیر کشت و تولیدات کشاوری در استان ایلام باشیم.

رئیس جهاد کشاورزی ایلام ارائه آموزش های نوین کاشت ، داشت و برداشت و همچنین کشت محصولاتی که دارای ارزش افزوده بالاتری بوده و متناسب با شرای آب و هوایی استان باشد را از رویکردهای این سازمان در استان برشمرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 47

به "62 درصد تسهیلات اشتغال روستایی در جهاد کشاورزی ایلام جذب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "62 درصد تسهیلات اشتغال روستایی در جهاد کشاورزی ایلام جذب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید