اظهارات مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال سوئد درباره پرونده انتقال قدوس

به گزارش کولو، انتقال دردسرساز ملی پوش ایرانی تیم اوسترشوندس باعث شد تا مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال سوئد نیز وارد این ماجرای پیچیده گردد.

اظهارات مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال سوئد درباره پرونده انتقال قدوس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فوتبال دیرکت سوئد، آندرس هویبینت می گوید: هر چند تمامی جزئیات پرنده سامان قدوس در دسترس نیستند اما هنوز هیچ مدارکی دال بر قرارداد مکتوب و امضا گردیده میان 2 باشگاه اوسترشوندس و اوئسکا اسپانیا پیدا نگردیده است.

دانیل کیندبرخ، رئیس باشگاه اوسترشوندس سوئد یکشنبه شب هفته گذشته از توافق با باشگاه رن فرانسه جهت انتقال سامان قدوس با مبلغ 3.5 میلیون یورو و گرفتن 20 درصد از قرارداد انتقالی او در آینده از سوی باشگاه فرانسوی اطلاع داده بود. سامان قدوس نیز از این انتقال احتمالی ابراز شادمانی نموده بود اما یک روز پس از آن باشگاه اوئسکا اسپانیا از شکایت به فیفا اطلاع داد و اعلام نمود طبق اسناد موجود سامان قدوس بازیکن این تیم است و باید تا خاتمه ماه جاری میلادی در تمرینات اوئسکا حضور یاید. تهدید باشگاه اوئسکا اسپانیا باعث شد تا باشگاه رن فرانسه طبق اعلام رسانه های این کشور از انتقال دردسرساز سامان قدوس به لوشامپیونه منصرف گردد.

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال سوئد در این رابطه می گوید: پیش از هر چیز باید بگویم اطلاعات دقیقی از تمام جزئیات پرونده انتقال سامان قدوس ندارم و چیزی بیشتر از اخباری که در رسانه های خواندیم، نمی دانم. فقط به طور کلی می توانم اظهارنظر کنم. به طور کلی اگر بازیکنی با باشگاهی همچنان قراردادی دارد باشگاه باید موافقت خود را برای جدایی او اعلام کند. بازیکن در صورت داشتن قرارداد معتبر به تنهایی نمی تواند از تیمش جدا گردد و باشگاه این بازیکن باید همه چیز را مورد تایید قرار دهد. در پروسه مذاکره نیز باشگاه خواستار باید با بازیکن و باشگاه فروشنده به توافق برسد. باید قراردادهای مکتوب میان طرفین وجود داشته باشند.

آندرس هویبینت اضافه نمود: همه طرف ها این آگاهی را دارند که بازیکن، باشگاه خریدار و باشگاه فروشنده از مسئولیت های قانونی برخوردار هستند. این یک چیز غیرمعمول است که باشگاه خریدار انتظاری از بازیکن داشته باشد که با باشگاه دیگری قراردادی امضا نموده است اما همچنان تحت قرارداد (با باشگاه اوسترشوندس) قرار گرفته است. نمی خواهم حدسی در این رابطه بزنم اما درخواست ادعای خسارت باشگاه اسپانیایی از اوسترشوندس و سامان قدوس با توجه به این که بازیکن هنوز تحت قرارداد است بستگی زیادی به شرایط پرونده بازیکن دارد و ما از آن بی اطلاع هستیم.

وی درباره روند گرفتن خسارت باشگاه اسپانیایی از اوسترشوندس و سامان قدوس گفت: نمی توانم بگویم که در چنین مواردی روند مشخصی وجود داشته باشد. در این مورد باید دادگاه فیفا تصمیم گیری کند یا 2 باشگاه به تفاهم برسند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 14

به "اظهارات مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال سوئد درباره پرونده انتقال قدوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال سوئد درباره پرونده انتقال قدوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید