اکوکمپ درسراب های نهاوند کلیدمی خورد، 2میلیارد تومان اعتبارگردشگری

به گزارش کولو، به گزارش خبرنگاران، علی اصغر مونسان عصر دوشنبه مراسم بازدید از اماکن تفریحی و طبیعی شهرستان نهاوند که با حضور مسئولین شهرستان و استان همدان برگزار گردید، گفت: خوشبختانه علیرغم تهدید ها و همچنین توطئه های دشمنان علیه ایران و همچنین ترویج ایران هراسی در دنیا صنعت گردشگری در کشور رو به رشد است.

اکوکمپ درسراب های نهاوند کلیدمی خورد، 2میلیارد تومان اعتبارگردشگری

وی ادامه داد: در شش ماهه نخست امسال 51 درصد افزایش گردشگر خارجی داشتیم که بیشتر آن در حوزه گردشگر سلامت بوده که پیش بینی می گردد این رقم تا انتها سال به 6 و نیم تا 7 میلیون نفر افزایش پیدا کند.

معاون رئیس جمهور، ادامه داد: استان همدان جز 5 استان برتر در حوزه گردشگری کشور محسوب می گردد که خوشبختانه همه شهرستان های این استان دارای ظرفیت های ویژه ای در حوزه های گردشگری تاریخی، مذهبی و طبیعی هستند.

مونسان گفت: سراب های نهاوند به ویژه سراب گیان یکی از ظرفیت های مهم در ایجاد اکوکمپ در شهرستان نهاوند و استان همدان است.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار برای گردشگری نهاوند، گفت: برای فصل نهایی کاوش معبد لائودیسه و ایجاد زیرساخت های مناسب گردشگری در سراب های نهاوند در این سفر 20 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته گردیده است.

رئیس سازمان میراث فزهنگی کشور، توضیح داد: در روزهای آینده نیز در سازمان جلسه ای با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان خواهیم داشت و تخصیص اعتبارات را هدفمندتر و با برنامه ریزی دنبال خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 64

به "اکوکمپ درسراب های نهاوند کلیدمی خورد، 2میلیارد تومان اعتبارگردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکوکمپ درسراب های نهاوند کلیدمی خورد، 2میلیارد تومان اعتبارگردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید