برندگان مسابقه عکاس سفر سال 2018

به گزارش کولو، مسابقه عکاس سفر 2018 بعد از دریافت 20 هزار عکس از 142 کشور جهان برندگان خود را اعلام نموده است. این مسابقه فرصتی است برای عکاسان حرفه ای و آماتور تا چهره ها، مکان ها و فرهنگ هایی که به جهان شکل می دهند را به نمایش بگذارند.

برندگان مسابقه عکاس سفر سال 2018

برنده جایزه بزرگ این مسابقه یک عکاس ایتالیایی است به نام Stefano Pensotti که هر 8 نمونه کارهای او در مسابقه برنده شده است. مجموعه عکس های او از شهروندان کشورهای مختلفی است که در حال اجرا فعالیت های روزانه خود هستند. مثل دختر نوجوانی در میانمار که در مسیر مدرسه در معبد برای عبادت متوقف شده است. و یا عکس بومیان بوداپست که در حال آب درمانی هستند. این مجموعه عکس ها نشان می دهند هر کجای جهان که باشیم تاریخ ما را احاطه نموده است.

استفانو پنسوتی نخستین عکاس ایتالیایی است که در این مسابقه عکاسی از سال 2003 تا کنون برنده شده است. این مسابقه به عکاسان نوجوان زیر 18 سال نیز فرصت هنرنمایی می دهد. یکی از عکاسان نوجوان برنده این مسابقه عکاس 14 ساله ای است به نام ایزابلا اسمیت برای نمونه عکسی که در مراکش گرفته است.

تمامی عکس های برنده سال جاری در فصل بهار سال 2019 در لندن و در نمایشگاه بین المللی مسابقه عکاس سفر سال نمایش داده خواهد شد. در ادامه عکس های برنده مسابقه عکاس سفر سال 2018 را با هم ببینیم.

منبع: بدونیم
انتشار: 27 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 123

به "برندگان مسابقه عکاس سفر سال 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندگان مسابقه عکاس سفر سال 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید