سپاهان آماده ترین تیم ایران است

به گزارش کولو، به گزارش خبرنگاران، داوود مهابادی شامگاه جمعه پس از شکست تیمش مقابل تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و حذف از گردونه جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: به خاطر این برد به تیم فولاد مبارکه سپاهان تبریک می گویم. متاسفانه ما آغاز بدی داشتیم و در 5 دقیقه اول دو گل دریافت کردیم و بازیکنانم در انجام وظایف بسیار مشکل داشتند. هر دو گل اول و دوم را روی اشتباه محرز خط دفاعی مان دریافت کردیم و برتری سپاهان تا دقیقه 30 ادامه داشت اما از دقیقه 30 به بعد با توجه به تعویض هایی که ما انجام دادیم بازی متعادلی را شاهد بودیم.

سپاهان آماده ترین تیم ایران است

وی پیرامون نیمه دوم این دیدار اضافه کرد: در نیمه دوم تیم ما برای دقایقی از تیم حریف برتر بود. پیروزی شایسته سپاهان بود اما ما نیز خوشحالیم که توانستیم مقابل تیم سپاهان و پس از دریافت 3 گل مجدداً به بازی برگردیم و گلزنی کنیم. این مسابقه تجربه خوبی برای ما بود و امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ یک شرایط بهتری را پیدا کنیم.

سرمربی شهرداری ماهشهر از سپاهان با عنوان آماده ترین تیم ایران یاد کرد و ادامه داد: پیروزی سپاهان از پیش قابل پیش بینی بود چرا که تیم سپاهان آماده ترین تیم ایران است و برای آن در ادامه لیگ برتر و جام حذفی آرزوی موفقیت دارم. همچنین از طرفداران این تیم که جمع پرشوری را در استادیوم ایجاد کردند و نهایت احترام را به تیم ما ابراز داشتند تشکر می کنم.

وی درباره داوری این مسابقه بیان نمود: خوشبختانه داوری بسیار خوب و بدون اشتباهی را شاهد بودیم و من از تیم داوری نیز تشکر می کنم.

مهابادی در توصیف شرایط بازیکنان تیمش گفت: با شناختی که من از آقای قلعه نویی دارم تیم های تحت رهبری او هرگز به یکی دو گل بسنده نمی نمایند و تا سرانجام بازی جنگنده ادامه می دهند و م نفکر می کنم دلیل اینکه سپاهان بیشتر از این نتوانست گلزنی کند تعویض هایی بود که ما انجام دادیم. بازیکنانی که تعویض کردیم کسانی بودند که در تمرینات آماده نشان می دادند اما به دلایل مختلفی از جمله دلایل روانی در مقابل سپاهان ضعیف عمل کردن و تعویض گردیده اند اما از سوی دیگر ما بازیکنانی نظیر حمید عبادی داشتیم که با این که از تیم جوانان ما بود اما نشان داد که می تواند بازیکن آینده داری باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 44

به "سپاهان آماده ترین تیم ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان آماده ترین تیم ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید