شاهکار جدید تیروکمان ، نعمتی به مسابقه نرسید و حذف شد

به گزارش کولو، بی اطلاعی مسولان فدراسیون تیر و کمان از زمان برگزاری مسابقات و ترک محل رقابت باعث شد تا زهرا نعمتی که تنها برنده تیر و کمان در ریکرو تا اینجای کار بوده، از دور رقابت ها کنار برود.

شاهکار جدید تیروکمان ، نعمتی به مسابقه نرسید و حذف شد

به گزارش خبرنگاران ، زهرا نعمتی بر اثر سهل انگاری مسئولان تیروکمان از بازیهای آسیایی حذف شد.

در حالی که زهرا نعمتی دور یک شانزدهم تیروکمان را در بخش ریکرو انقرادی زنان را پشت سر گذاشته و به مرحله یک هشتم راه پیدا نموده بود در اتفاقی نادر از حضور به مرحله بعدی جا ماند.

مسوولان به نعمتی گفتند هنگام صرف ناهار است و مرحله بعدی از ساعت 14 شروع می گردد. نعمتی هم با همین تصور برای صرف ناهار محل تیراندازی را ترک نموده که بلافاصله میلاد وزیری با سراسیمگی به محل آمده و به نعمتی اعلام نمود رقبا در حال رقابت هستند. سپس نعمتی را به محل برگزاری مسابقه آوردند اما کار از کار گذشته بود و نبود نعمتی به منزله انصراف او محسوب شد و او در کمال شایستگی از صعود به مرحله بعد بازماند و همه را شوکه کرد.

نعمتی بعد از این اتفاق گریه کرد و حالا شرایط روحی خوبی ندارد. مسئولان ایرانی حاضر تا بالاترین سطح در کوشش برای ایجاد شانس مسابقه مجدد برای نعمتی هستند که البته بعید به نظر می رسد اتفاقی رخ دهد.

البته این برای اولین بار نیست که در کاروان ورزشی ایران از این اتفاقات رخ می دهد. بارها در دوره های گذشته ورزشکاران ما به دلیل عدم اطلاع و آگاهی کافی مسولان تیم ورزشکاران حذف گردیده اند.

همه این ها به خاطر انتخاب افرادی برای اداره فدراسیون است که هیچ شناختی از این ورزش ندارند.

این اتفاق در حالی اتفاق افتاده که در سایت بازیها ساعت مسابقات کاملا تعیین است و زمان مسابقه یک هشتم نهایی از ساعت 11:50 به بعد درج گردیده است نه 14.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 19

به "شاهکار جدید تیروکمان ، نعمتی به مسابقه نرسید و حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهکار جدید تیروکمان ، نعمتی به مسابقه نرسید و حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید