شفیعی: کسب 10 امتیاز برای سپاهان راضی کننده نیست، کمیته داوران نباید اشتباهات داوران را ماست مالی کند!

به گزارش کولو، مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: کسب 10 امتیاز در شش هفته برای ما راضی کننده نیست و این در حالی است که از اشتباهات داوری هم ضربه خورده ایم.

شفیعی: کسب 10 امتیاز برای سپاهان راضی کننده نیست، کمیته داوران نباید اشتباهات داوران را ماست مالی کند!

خالد شفیعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اینکه آیا عملکرد سپاهان در شش هفته گذشته راضی کننده بوده است یا خیر، گفت: ما از شش بازی 10 امتیاز گرفتیم و این برای من، بازیکنان، کادر فنی و باشگاه راضی کننده نیست. ما شایستگی این را داشتیم که بیشتر امتیاز بگیریم و در بازی هایی که مساوی کردیم، واقعاً حق مان برد بود. متأسفانه بدشانسی و عدم تمرکز باعث شد تا چند امتیاز حساس از دست بدهیم و البته اشتباهات داوری هم واقعاً به سپاهان ضربه زد.

وی در ادامه اضافه کرد: تمامی تیم ها برای رسیدن به هدف شان زحمت می کشند و این درست نیست که یک تیم بابت اشتباهات تأثیرگذار داوران امتیاز از دست بدهد. متأسفانه سپاهان از داوری ضرر نموده و کارشناسان هم این موضوع را تأیید نموده اند. چند پنالتی برای ما گرفته نشد و حتی گل سالم هم زدیم که مردود اعلام شد. کمیته داوران باید به این اشتباهات رسیدگی کند. این کمیته نباید اشتباهات داوران را ماست مالی کند و به سادگی از آنها بگذرد.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا سپاهان بعد از چند سال می تواند قهرمان لیگ برتر گردد؟، توضیح داد: سپاهان باشگاه بزرگی است و هر سال برای قهرمانی کوشش می نماید. با این حال صحبت کردن در مورد قهرمانی، در این مقطع از فصل مثل یک جوک خنده دار است، چون زمان زیادی تا سرانجام لیگ باقی مانده است و ما باید بازی به بازی جلو برویم. اگر می خواهیم قهرمان شویم باید خیلی کوشش کنیم و کمترین اشتباه را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 33

به "شفیعی: کسب 10 امتیاز برای سپاهان راضی کننده نیست، کمیته داوران نباید اشتباهات داوران را ماست مالی کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفیعی: کسب 10 امتیاز برای سپاهان راضی کننده نیست، کمیته داوران نباید اشتباهات داوران را ماست مالی کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید