فوتبال دنیا، رأی اعتماد مدیر اجرایی باشگاه بارسلونا به ابقای والورده

به گزارش کولو، فوتبال دنیا - مدیر اجرایی باشگاه بارسلونا از ارنستو والورده، سرمربی این تیم حمایت کرد.

فوتبال دنیا، رأی اعتماد مدیر اجرایی باشگاه بارسلونا به ابقای والورده

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آس، اسکار گرائو مدیر اجرایی باشگاه بارسلونا امروز (سه شنبه) به شایعاتی که درباره احتمال اخراج ارنستو والورده منتشر گردیده است واکنش نشان داد.

بارسلونا فصل جاری را ضعیف تر از چیزی که انتظار می رفت شروع نموده و سه هفته متوالی است که در لالیگا موفق به کسب پیروزی نمی گردد، آن هم مقابل تیم هایی مانند جیرونا، لگانس و بیلبائو که جزو مدعیان و قدرت های فوتبال اسپانیا محسوب نمی شوند.

تنها افت رقیب همزمان رقیب دیرینه کاتالان ها یعنی رئال مادرید سبب گردیده است که آنها همچنان صدرنشین جدول رده بندی باشند وگرنه امکان داشت که در همین 7 هفته سپری گردیده از لیگ، 7 امتیاز از صدر جدول فاصله بگیرند.

با این حال باشگاه بارسلونا همچنان حامی سرمربی اش است. گرائو در جلسه ارائه برنامه بودجه باشگاه بارسلونا گفت: در خصوص اعتماد به والورده اتفاق نظر وجود دارد ضمن اینکه هنوز مدت زمان زیادی از فصل مانده است. ما به اینکه او می تواند به کار خود برای رسیدن به اهدافش ادامه دهید، اطمینان دارد. جدول رده بندی لالیگای اسپانیا

گرائو در ادامه احتمال خرید بازیکنان جدید در صورت تقاضای والورده را رد نکرد و تأکید داشت: در برنامه بودجه، هیچ گزینه ای برای خرید بازیکن جدید در ماه ژانویه وجود ندارد اما ما به صورت ماهانه وضعیت تیم را آنالیز می کنیم و اگر از سوی کادر فنی تقاضایی برای خرید بازیکن وجود داشته باشد، شرایط را ارزیابی خواهیم کرد. از این رو قطعاً نمی گوییم که هیچ بازیکن در ماه ژانویه به تیم اضافه نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 60

به "فوتبال دنیا، رأی اعتماد مدیر اجرایی باشگاه بارسلونا به ابقای والورده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، رأی اعتماد مدیر اجرایی باشگاه بارسلونا به ابقای والورده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید