فوتبال دنیا، پرونده انضباطی یوفا علیه 3 تیم شرقی لیگ ملت های اروپا

به گزارش کولو، کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) 3 پرونده علیه تیم های شرکت کننده در لیگ ملت های اروپا گشوده است.

فوتبال دنیا، پرونده انضباطی یوفا علیه 3 تیم شرقی لیگ ملت های اروپا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی یوفا، تحقیقات انضباطی درباره بازی تیم های ملی فوتبال جمهوری چک و اوکراین شروع گردیده است. این بازی پنجشنبه گذشته در جمهوری چک برگزار گردید و با پیروزی 2 بر یک اوکراین انتها یافت.

از سوی کمیته انضباطی یوفا علیه تیم ملی فوتبال چک پرونده ای با موارد اتهامی هجوم یک تماشاگر به درون زمین و عدم سازماندهی مناسب بازی و سختی تردد تماشاگران در سکوها گگردده گردیده است. پرونده انضباطی تیم ملی فوتبال اوکراین شامل موارد اتهامی استفاده طرفداران این تیم از مواد آتش زا، پرتاب اشیاء مختلف به درون زمین، هجوم یک تماشاگر به درون زمین و نقض قوانین رفتارهای طرفداران هستند.

صدور آرای پرونده های انضباطی تیم های ملی فوتبال جمهوری چک و اوکراین تا 17 روز دیگر صورت خواهد گرفت.

کمیته انضباطی یوفا همچنین پروند ه ای علیه تیم ملی فوتبال لهستان به خاطر استفاده طرفدارانش از مواد آتش زا و سردادن شعارهای نژادپرستانه در بازی نخست لیگ ملت های اروپا برابر ایتالیا گگردده است. این با تساوی یک - یک در ایتالیا انتها یافته بود. رای یوفا درباره این پرونده تا 10 روز دیگر صادر می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 39

به "فوتبال دنیا، پرونده انضباطی یوفا علیه 3 تیم شرقی لیگ ملت های اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پرونده انضباطی یوفا علیه 3 تیم شرقی لیگ ملت های اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید