معمای دروازه السد، سعد الشیب برمی شود؟

به گزارش کولو، دروازه بان اول السد چند روز است تمریناتش را شروع نموده اما معلوم نیست به بازی رفت با پرسپولیس می رسد یا نه.

معمای دروازه السد، سعد الشیب برمی شود؟

به گزارش خبرنگاران ، بعد از اشتباهات عجیب دروازه بان جوان السد مقابل استقلال، پرسپولیسی ها حداقل خوشحال بودند که یک نقطه ضعف بزرگ در تیم حریف پیدا نموده اند اما بعید است همان دروازه بان در نیمه نهایی هم به میدان برود.

مشعل عیسی فقط در دو بازی مرحله یک چهارم نهایی بازی کرد و سه گل از استقلال خورد که روی دو گل مقصر بود. او در این 180 دقیقه 4 سیو هم داشت اما احتمالا جای خود را به سعد الشیب خواهد داد که دروازه بان اول السد است و در این مدت بخاطر مصدومیت از ترکیب این تیم دور مانده. سعد الشیب در 8 بازی این فصل لیگ قهرمانان از جمله 6 بازی مرحله گروهی و دو بازی مرحله یک چهارم نهایی 8 گل خورد اما 23 نجات دروازه داشت.

این دروازه بان چند روزی است تمریناتش را آغاز نموده و بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت کتف شاید دوباره مقابل پرسپولیس بازی کند. البته در فهرست آسیایی السد نام دو دروازه بان دیگر به نام های جاهد محمود و سعود عبدالله هم دیده می گردد که هیچکدام در لیگ قهرمانان بازی ننموده اند و سعود عبدالله هم رباط صلیبی پاره نموده است.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 59

به "معمای دروازه السد، سعد الشیب برمی شود؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "معمای دروازه السد، سعد الشیب برمی شود؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای دروازه السد، سعد الشیب برمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید