پاداش منچستریونایتد برای سولسشایر در صورت صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش کولو، شیاطین سرخ برای سرمربی نروژی شان جهت رساندن این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا جایزه بزرگی در نظر گرفته اند.

پاداش منچستریونایتد برای سولسشایر در صورت صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان انگلیس، در صورت پیروزی منچستریونایتد مقابل پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صعود به مرحله یک چهارم نهایی، قرارداد سرمربی تیم اولگنار سولسشایر تمدید و او به سرمربی قطعی این تیم تبدیل می گردد.

سولسشایر از ماه دسامبر سال 2018 که جانشین ژوزه مورینیوی اخراجی شد، تا الان در 9 بازی اش به عنوان سرمربی من یونایتد 8 برد متوالی و یک تساوی کسب نموده است که موجب رضایت اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه شده است.

سخت ترین آزمون سرمربی نروژی موقت شیاطین سرخ اما هنوز از راه نرسیده و آن مصاف رفت و برگشت با PSG در لیگ قهرمانان اروپا است.من یونایتد 23 بهمن در دور رفت لیگ قهرمانان اروپا میزبان PSG است و سه هفته بعد در پارک دو پرنس به مصاف این تیم می رود. گفته می گردد که وودوارد هفته پیش هم با سولسشایر دیداری داشته است تا به او به خاطر عملکرد خوبش تبریک بگوید و مراتب رضایت باشگاه از عملکردش را هم به اطلاع او برساند.

یک منبع مطلع در باشگاه منچستریونایتد در این خصوص گفت: وودوارد اواسط هفته گذشته نزدیک به نیم ساعت در زمین تمرینی کارینگتون با سولسشایر صحبت کرد. او مراتب قدردانی و رضایت هیئت مدیره را از عملکرد و نتایج تیم به سولسشایر اظهار داشت و از او در مورد احتیاج های احتمالی اش سؤال پرسید. همچنین بابت وضعیت و روحیه تیم نیز از او قدردانی شد. هنوز ضمانتی برای دائمی شدن قرارداد به او ارائه نشده است. وودوارد کاملاً حامی اوله است اما حرف آخر را گلیزرها (مالک باشگاه) می زنند. وودوارد بود که به باشگاه برای استخدام مورینیو فشار آورد و به همین دلیل الان برای جلب دوباره نظر آنها مقدماتی باید فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 143

به "پاداش منچستریونایتد برای سولسشایر در صورت صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاداش منچستریونایتد برای سولسشایر در صورت صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید