پیچیدگی های حقوقی پرونده قدوس &ndash اوئسکا بیشتر شد

به گزارش کولو، پرونده قدوس - اوئسکا انقدر پیچیده گردیده که مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال سوئد هم درباره اش مصاحبه نموده است اما اطلاعات دقیق از آن ندارد.

پیچیدگی های حقوقی پرونده قدوس &ndash اوئسکا بیشتر شد

به گزارش خبرنگاران ،فقط یک روز بعد از تهدید باشگاه اوئسکا به شکایت از سامان قدوس که ظاهرا با رن توافق نموده بود این باشگاه فرانسوی از عقد قرارداد با هافبک – مهاجم ایرانی مد نظرش منصرف شد حالا این پرونده پیچیده گردیده تا جایی که مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال سوئد درباره آن مفصل صحبت رده و به سایت فوتبال دایرکت سوئد گفته است:پیش از هر چیز باید بگویم اطلاعات دقیقی از تمام جزئیات پرونده انتقال سامان قدوس ندارم و چیزی بیشتر از اخباری که در رسانه های خواندیم، نمی دانم. فقط به طور کلی می توانم اظهارنظر کنم. به طور کلی اگر بازیکنی با باشگاهی همچنان قراردادی دارد باشگاه باید موافقت خود را برای جدایی او اعلام کند. بازیکن در صورت داشتن قرارداد معتبر به تنهایی نمی تواند از تیمش جدا گردد و باشگاه این بازیکن باید همه چیز را مورد تایید قرار دهد.در پروسه مذاکره نیز باشگاه خواستار باید با بازیکن و باشگاه فروشنده به توافق برسد.باید قراردادهای مکتوب میان طرفین وجود داشته باشند.

آندرس هویبینت اضافه کرد:همه طرف ها این آگاهی را دارند که بازیکن، باشگاه خریدار و باشگاه فروشنده از مسوولیت های قانونی برخوردار هستند.این یک چیز غیرمعمول است که باشگاه خریدار انتظاری از بازیکن داشته باشد که با باشگاه دیگری قراردادی امضا نموده اما همچنان تحت قرارداد(با باشگاه اوسترشوندس)واقع شده است.نمی خواهم حدسی در این رابطه بزنم اما درخواست ادعای خسارت باشگاه اسپانیایی از اوسترشوندس و سامان قدوس با توجه به اینکه بازیکن هنوز تحت قرارداد است بستگی زیادی به شرایط پرونده بازیکن دارد و ما از آن بی اطلاع هستیم.

وی درباره روند گرفتن خسارت باشگاه اسپانیایی از اوسترشوندس و سامان قدوس گفت: نمی توانم بگویم که در چنین مواردی روند مشخصی وجود داشته باشد. در این مورد باید دادگاه فیفا تصمیم گیری کند یا 2 باشگاه به تفاهم برسند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 13

به "پیچیدگی های حقوقی پرونده قدوس &ndash اوئسکا بیشتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیچیدگی های حقوقی پرونده قدوس &ndash اوئسکا بیشتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید