کشتی فرنگی جام وهبی امره، کاویانی نژاد فینالیست شد

به گزارش کولو، امین کاویانی نژاد به دیدار فینال وزن 72 کیلوگرم رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه راه یافت.

کشتی فرنگی جام وهبی امره، کاویانی نژاد فینالیست شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه از صبح امروز (آدینه) با حضور 11 کشور جهان در شهر استانبول ترکیه و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست شروع شد.

در انتها مسابقات مقدماتی روز نخست امین کاویانی نژاد در وزن 72 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت و پویا ناصرپور و سعید عبدولی در اوزان 55 و 82 کیلوگرم در گروه بازنده ها حضور دارند. محمدجواد رضایی و علی اکبر حیدری در اوزان 63 و 97 کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

همچنین قرعه کشی پنج وزن دوم این مسابقات نیز عصر امروز برگزار گردید که در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد در دور اول با حریفی از کشور بلاروس کشتی می گیرد، حامد تاب در وزن 67 کیلوگرم در دور اول به مصاف کشتی گیری از جمهوری آذربایجان می رود، پژمان پشتام در وزن 77 کیلوگرم در دور نخست با حریفی از کشور میزبان کشتی می گیرد، محمدهادی ساروی در وزن 87 کیلوگرم در مبارزه نخست به مصاف حریف گرج می رود و امیر قاسمی منجزی در وزن 130 کیلوگرم نیز با کشتی گیری از ترکیه در دور اول مصاف می دهد. مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم به همراه رقابت های فینال و رده بندی پنج وزن نخست فردا (شنبه) برگزار می گردد و مسابقات فینال و رده بندی پنج وزن دوم نیز روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 142

به "کشتی فرنگی جام وهبی امره، کاویانی نژاد فینالیست شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی جام وهبی امره، کاویانی نژاد فینالیست شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید