انجام 3 ماموریت در روز پرکار اورژانس هوایی دزفول

به گزارش کولو، خبرنگاران/خوزستان سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دزفول از انجام سه ماموریت در روز پرکار اورژانس هوایی این مرکز اطلاع داد.

انجام 3 ماموریت در روز پرکار اورژانس هوایی دزفول

دکتر عبدالکریم فیروززاده با اشاره به سه ماموریت امروز (3 بهمن ماه) اورژانس هوایی دزفول اظهار کرد: اولین ماموریت ظهر امروز در پی تماس با مرکز ارتباطات 115 دزفول مبنی بر درد زایمان مادر باردار 30 ساله در منطقه کوهستانی دله چنار انجام شد. در این ماموریت بالگرد اورژانس هوایی دزفول به محل فوریت اعزام و پس از انجام اقدامات لازم درمانی، مادر باردار به بیمارستان زنان و زایمان حضرت زینب(س) دزفول منتقل شد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از اورژانس پیش بیمارستانی دزفول، وی با بیان اینکه بالگرد اورژانس هوایی دزفول امروز برای دومین بار برای نجات جان بانوی 40 ساله ای که دچار حیوان گزیدگی شده بود به پرواز عایدی، اضافه کرد: بالگرد اورژانس هوایی دزفول در این ماموریت به روستای پلو از توابع بخش سردشت دزفول اعزام شد و بیمار را به منظور دریافت خدمات درمانی به بیمارستان بزرگ دزفول انتقال داد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دزفول ادامه داد: بالگرد اورژانس برای بار سوم برای نجات جان مادر باردار 25 ساله در منطقه صعب العبور کول سیرا به پرواز عایدی و پس از انجام اقدامات درمانی لازم، مادر باردار را به بیمارستان حضرت زینب(س) انتقال داد.

فیروززاده اضافه کرد: کارشناس فوریت های پزشکی دزفول انجام هر سه ماموریت امدادی را عهده دار بود و خوشبختانه هر سه عملیات با موفیقت انجام شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2002

به "انجام 3 ماموریت در روز پرکار اورژانس هوایی دزفول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام 3 ماموریت در روز پرکار اورژانس هوایی دزفول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید