اینستاگرام امکان زمان بندی پست ها را برای بعضی کسب وکارها فراهم می نماید

به گزارش کولو، اینستاگرام طی هفته های گذشته امکان زمان بندی پست ها را در این شبکه اجتماعی آزمایش نموده و حالا بعضی حساب های کاربری، از جمله صاحبان بعضی کسب وکارها، می توانند پست های خود را در اینستاگرام زمان بندی نمایند. هنوز تعیین نیست این قابلیت چه زمانی در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.

اینستاگرام امکان زمان بندی پست ها را برای بعضی کسب وکارها فراهم می نماید

قابلیت زمان بندی پست ها در اینستاگرام به کاربران یاری می نماید تا بتوانند پست های خود را بدون احتیاج به برنامه های شرکت های دیگر، زمان بندی و منتشر نمایند. این ویژگی کاربردی به کاربران اجازه می دهد بتوانند ریلزها و پست ها را تا 75 روز زودتر از زمان انتشار در اینستاگرام زمان بندی نمایند.

طی هفته های گذشته این قابلیت به صورت محدود در دسترس بعضی کاربران نهاده شد تا اینستاگرام بتواند آن را آنالیز کند و مسائل احتمالی قابلیت نو را رفع نماید. این شرکت در ادامه میخواهد قابلیت کاربردی را در دسترس کاربران بیشتری قرار داد. بی شک چنین قابلیت هایی می تواند برای صاحبان کسب وکارها مفید باشد و چنین کاربرانی دیگر احتیاجی به نصب برنامه های شرکت های شخص ثالث جهت زمان بندی پست های خود ندارند.

زمان بندی پست ها در اینستاگرام

کاربرانی که به ویژگی زمان بندی پست ها دسترسی دارند، می توانند پس از ایجاد هر پست و قبل از اشتراک گذاری آن، به قسمت تنظیمات پیشرفته مراجعه نمایند. در آن قسمت می توانند با انتخاب گزینه زمان بندی این پست شرایط انتشار را تغییر داده و تاریخ و ساعت انتشار پست را تعیین نمایند. پست های زمان بندی شده در بخشی تحت عنوان محتوای زمان بندی شده قابل رؤیت هستند. به نظر می رسد فرایند تعیین شده برای زمان بندی پست های اینستاگرام بسیار ساده است. کاربران به راحتی می توانند تنظیمات مورد نظر را انجام بدهند، ولی این احتمال وجود دارد که در ادامه اینستاگرام فرایند مذکور را ساده تر کند.

هنوز تعیین نیست کاربران معمولی اینستاگرام چه زمانی به این قابلیت دسترسی خواهند داشت و این شبکه اجتماعی زمانی برای انتشار آن برای تمامی کاربران تعیین نکرده است. باید دید صاحبان کسب وکارهایی که به این ویژگی دسترسی دارند، آیا می توانند به راحتی از قابلیت زمان بندی استفاده نمایند یا با مسائلی رو به رو خواهند شد.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2177

به "اینستاگرام امکان زمان بندی پست ها را برای بعضی کسب وکارها فراهم می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام امکان زمان بندی پست ها را برای بعضی کسب وکارها فراهم می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید