جابجایی خط انتقال آب و فاضلاب بمنظور احداث زیر گذر میدان کشوری

به گزارش کولو، شهردار ایلام از جابجایی خط انتقال آب و فاضلاب خیابان آیت اله حیدری و بلوار مدرس و بلوار آزادی بمنظور احداث زیر گذر میدان کشوری خبر داد.

جابجایی خط انتقال آب و فاضلاب بمنظور احداث زیر گذر میدان کشوری

به گزارش خبرنگار از ؛بررسی جابجایی خط انتقال آب و فاضلاب خیابان آیت اله حیدری و بلوار مدرس و بلوار آزادی بمنظور احداث زیر گذر میدان کشوری شهر ایلام موضوع دیدار شهرداری ایلام با مدیر عامل آبفای استان بود.

در این دیدار صادقیان شهردار ایلام ضمن تشکر و قدردانی از مدیرعامل و مجموعه مدیریت آب و فاضلاب استان گفت: تعاملات فی ما بین شهرداری و شرکت آب و فاضلاب می بایست بیش از گذشته باشد که با ارتقا این گونه تعاملات بین بخشی یقیناً شاهد فرایند رو به رشد فعالیت ها در شهر خواهیم بود.

او هدف از این جلسه را بررسی جابجایی خط انتقال آب و فاضلاب خیابان آیت اله حیدری و بلوار مدرس و بلوار آزادی بمنظور احداث زیر گذر میدان کشوری شهر ایلام عنوان و اضافه کرد: بمنظور تسریع در عملیات اجرایی زیر گذر نیازمند همکاری شرکت آب و فاضلاب در این زمینه هستیم.

مظاهری مدیر عامل آبفای استانایلام ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور شهردار ایلام و همراهان مطرح نمود: خوشبختانه طی دوسال گذشته شاهد توسعه و کار های عمرانی بسیار خوبی در سطح شهر ایلام هستیم

مدیرعامل شرکت آبفا شهری همکاری و تعامل همه نهاد ها در خدمت به مردم را لازم و ضروری دانست و اضافه کرد: خدمت رسانی به مردم وظیفه اصلی شرکت آب و فاضلاب و شهرداری است و قطعاً با همکاری و تعامل دوجانبه این دو نهاد می توانیم در راه خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم گام برداریم؛ و این شرکت آمادگی دارد که با شهرداری همکاری و مساعدتی که لازم باشد انجام دهد.

او با بیان رویکرد مثبت آبفای شهری در تعامل با شهردار ایلام یادآورشد: از آنجایی که اغلب امورات مربوط به توسعه و اصلاح شبکه آب و فاضلاب مستقیما با شهرداری در ارتباط بوده امید داریم که با ارتباطات و هماهنگی های که وجود دارد، بتوانیم در کوتاهترین زمان این امورات را به پایان برسانیم.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 677

به "جابجایی خط انتقال آب و فاضلاب بمنظور احداث زیر گذر میدان کشوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابجایی خط انتقال آب و فاضلاب بمنظور احداث زیر گذر میدان کشوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید