سایت عربستانی خرید جدید استقلال را معرفی کرد!

به گزارش کولو، به گزارش خبرنگاران، باشگاه استقلال و در راس آن، فرهاد مجیدی در کوشش هستند تا بازیکنان مورد نظرشان برای فصل آینده را از همین حالا زیر ذره بین قرار داده و شرایط شان را آنالیز نمایند. یکی از این چهره ها رضا قوچان نژاد، بازیکن ایرانی باشگاه زووله است که بعد از جدایی از این تیم هنوز تصمیمی برای آینده فوتبالی اش نگرفته است.

سایت عربستانی خرید جدید استقلال را معرفی کرد!

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

همین هفته قبل بود که شایعه شد فرهاد مجیدی در سفر به دبی با رضا قوچان نژاد ملاقات و با او مذاکرات اولیه را انجام داده است. مجیدی پیش تر از شرایط خرید بازیکن در استقلال ابراز نارضایتی نموده و گفته بود که این تیم به سلیقه دلالان بسته شده است.

اگرچه هنور به طور رسمی خبر مذاکره استقلال با رضا قوچان نژاد اعلام نشده، ولی روز گذشته یکی از رسانه های عربستانی خبر این مذاکره را منتشر کرد و نوشت که استقلال با گوچی مذاکره نموده است. در گزارش روز گذشته سایت سعودی اسپورت آمده است که باشگاه استقلال برای ملاقات مقابل الهلال عربستان در مرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، به دنبال جذب رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی ایران است.

به گزارش خبرنگاران، بر اساس ادعای این رسانه، قوچان نژاد 33 ساله که به تازگی از تیم زووله جدا شده میخواهد در سال های پایانی فوتبال خود به لیگ ایران بیاید و به همین دلیل، استقلال فرایند جذب این بازیکن را شروع نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1661

به "سایت عربستانی خرید جدید استقلال را معرفی کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت عربستانی خرید جدید استقلال را معرفی کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید