سرمربی بعدی استقلال خارجی است، مجیدی مربی موقت است

به گزارش کولو، به گزارش خبرنگاران، امیرحسین فتحی درباره ضرورت تغییر سرمربی استقلال برای 5 بازی گفت: امین طرفداران هستم. باشگاه شخصی نیست و برای خیل عظیمی از تماشاگران است. هر تصمیمی گرفته گردد به طرفداران تسری پیدا می نماید.

سرمربی بعدی استقلال خارجی است، مجیدی مربی موقت است

وی اضافه نمود: استقلال باشگاهی است که تصمیم منطقی را می پذیرد. از روزی که مسئولیت را قبول کردیم تمام توانمان را گذاشتیم امکانات را برای تیم فراهم کنیم. سعی کردیم با بضاعتی که داشتیم و مشکلاتی که بود مسائل را حل کنیم. همه کارشناسان می دانند نتایج استقلال در خور شأن باشگاه استقلال نبود. هیچکدام از طرفداران و عاشقان از نتایج راضی نبودند.

مدیرعامل استقلال با اشاره به باخت این تیم مقابل پدیده در هفته گذشته تاکید نمود: همه تیم ها برای ما بازی کردند ولی ما برای خودمان بازی نکردیم. تصمیم ما خلق الساعه و لحظه ای و احساسی نبوده و برای پیشبرد کار گرفته شده است. قرارداد شفر تعلیق شد و حق حضور در تمرینات را ندارد تا در خاتمه فصل درباره نحوه قطع همکاری با او تصمیم بگیریم.

فتحی در مورد حضور شفر در تمرین امروز استقلال و ممانعت از حضورش در زمین، گفت: ما نامه رسمی به شفر دادیم که به تمرین نیاید. نمی دانم نامه دیر یا زود رسیده است. شفر هم وقتی متوجه شد، مجموعه تمرینی را ترک کرد.

وی در مورد اینکه ممکن است این اقدام برای استقلال تبعاتی داشته باشد، یادآور شد: ما آدم های بی تجربه در فوتبال نیستیم و اگر تصمیمی گرفته ایم عواقبش را آنالیز نموده ایم. با کمترین هزینه این پروسه را به انجام می رسانیم. طرفداران خیالشان راحت باشد با هزینه ای نزدیک به صفر این کار را انجام می دهیم. شفر از امروز مربی ما نیست و قراردادش غیر فعال شده است.

مدیرعامل استقلال در مورد قرارداد شفر که تا سال آینده با باشگاه داشت، توضیح داد: شفر از باشگاه طلب دارد. جوانب کار را آنالیز نموده ایم کمترین هزینه را بدهیم. از شفر تشکر می کنیم. توانش در همین حد بود و بیش از این نمی توانست یاری کند. گزینه های زیادی مدنظر باشگاه هستند و سعی می کنیم تا پیش از خاتمه فصل یک مربی خوب انتخاب کنیم.

وی درباره وضعیت همکاری با فرهاد مجیدی توضیح داد: فرهاد مجیدی از سرمایه های با قیمت باشگاه است. فرهاد می تواند برای سالیان سال روی نیمکت باشد. او اظهار داشت که نمی خواهم سرمربی باشم و می خواهم موقت باشم. مجیدی با کمال تواضع گفت که می خواهم موقت باشم. قصد سوزاندن کسی را نداریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال که با بخش خبری 14:30 شبکه خبر تبادل نظر می کرد، درباره قرارداد فصل آینده شفر تاکید نمود: بعد از خاتمه فصل درباره قطع همکاری شفر مذاکره می کنیم. به طرفداران اطمینان می دهیم یک گزینه بسیار خوب در حد نام استقلال می آوریم که قطعاً خارجی است با رزومه بسیار عالی. اگر قطعی شد نامش را اعلام می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 190

به "سرمربی بعدی استقلال خارجی است، مجیدی مربی موقت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی بعدی استقلال خارجی است، مجیدی مربی موقت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید