هرآنچه باید در مورد IOS17 بدانید

به گزارش کولو، زومیت نوشت: اگر رمزعبور آیفون مجهز به iOS 17 خود را فراموش نموده باشید، همچنان امکان بازکردن آن وجود دارد؛ البته برای انجام این کار باید سریع باشید.

هرآنچه باید در مورد IOS17 بدانید

قبل از معرفی iOS 17 در WWDC 2023، انتظار می رفت این سیستم عامل از نظر بصری و ویژگی ها، تغییرات جزئی ای دریافت کند؛ بااین حال این نسخه از iOS با انبوهی از قابلیت ها و تغییرات داخلی منتشر شد. اکنون معین شده که حتی در صورت فراموشی کد قفل آیفون در iOS 17 می توانید رمزعبورتان را بازنشانی کنید.

درحال حاضر، اگر رمز عبور خاصی را روی آیفون خود تنظیم نموده باشید، فقط در صورتی مجاز به بازکردن قفل دستگاه هستید که آن را به درستی وارد کنید. این یعنی اگر به هر دلیلی رمزعبور خود را فراموش کنید، آیفون در حالت قفل باقی خواهد ماند و درنتیجه دستگاه شما تقریباً بلااستفاده می گردد. iOS 17 به شما اجازه می دهد حتی درصورت فراموشی رمزعبور، آن را بازنشانی کنید. البته نکته ظریفی برای انجام این کار وجود دارد که برای جلوگیری از قفل دائمی آیفون خود باید حتماً آن را به خاطر داشته باشید.

همان طور که WccfTech اشاره می نماید، ویژگی نو iOS 17 تا 72 ساعت پس از فراموشی گذرواژه، به شما اجازه می دهد آن را بازنشانی کنید. اگر نمی توانید رمز عبور کنونی خود را به خاطر بسپارید، پس از وارد کردن رمزعبور اشتباه، آیفون مجهز به iOS 17، گزینه Forgot Passcode را نمایش خواهد داد که با ضربه زدن روی آن، به صفحه دیگری راهنمایی می شوید و در آنجا گزینه ای برای تنظیم مجدد رمزعبور دراختیار خواهید داشت.

اپل ویژگی های فراوانی در iOS 17 ارائه داده تا حریم خصوصی و امنیت کاربران حفظ گردد. این سیستم عامل درحال حاضر به طور آزمایشی منتشر شده و غول فناوری اهل کوپرتینو با انتشار نسخه های بتای بعدی، قابلیت های نوی به آن اضافه خواهد نمود.

نسخه نهایی iOS 17 اواخر امسال همزمان با معرفی سری آیفون 15 دردسترس عموم قرار خواهد گرفت.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 29 خرداد 1402 بروزرسانی: 29 خرداد 1402 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2258

به "هرآنچه باید در مورد IOS17 بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرآنچه باید در مورد IOS17 بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید