واکنش فریبا به احتمال حضور سرمربی ایرانی در استقلال

به گزارش کولو، بهتاش فریبا، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال نسبت به خبرهای چند روز اخیر مبنی بر حضور سرمربی ایرانی در این تیم واکنش نشان داد.

واکنش فریبا به احتمال حضور سرمربی ایرانی در استقلال

بهتاش فریبا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در واکنش به شایعات چند روز اخیر مبنی بر اینکه گفته می گردد شاید مسئولان استقلال در نهایت دنبال سرمربی ایرانی بروند، گفت: در این چند روز خیلی ها از ما در خصوص سرمربی استقلال سؤال می نمایند که این موضوع خسته نماینده و تکراری شده است. آقایان فتحی، خطیر و دیگر مسئولان باشگاه و همچنین اعضای کمیته فنی بارها اعلام نموده اند که هدف باشگاه استفاده از سرمربی خارجی برای فصل آینده است. قرار هم شد که تعداد گزینه ها به حداقل برسد و بحث انتخاب سرمربی در کمیته فنی هم مورد آنالیز قرار بگیرد.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در ادامه تأکید کرد: اعضای کمیته فنی بعد از اینکه باشگاه گزینه هایش را معرفی کرد، شرایط گزینه ها را آنالیز نموده و نظر نهایی اش را اعلام می نماید. تمامی اعضای باشگاه و کمیته فنی تا به امروز که با شما صحبت می کنم، روی گزینه خارجی نظر دارند، ولی اینکه پس فردا در دقیقه 90 چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، قابل پیش بینی نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 208

به "واکنش فریبا به احتمال حضور سرمربی ایرانی در استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فریبا به احتمال حضور سرمربی ایرانی در استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید