پیش بینی یک کارشناس از رقم حقوق کارگران در سال آینده، بازنشستگان منتظر افزایش 30 درصدی حقوق باشند؟

به گزارش کولو، یک کارشناس بازار کار گفت: نمایندگان کارگران در روز های تنفس جلسات شورای عالی کار باید از پشتوانه و پتانسیل اجتماعی کارگران و بازنشستگان استفاده نمایند.

پیش بینی یک کارشناس از رقم حقوق کارگران در سال آینده، بازنشستگان منتظر افزایش 30 درصدی حقوق باشند؟

به گزارش خبرآنلاین، حمید حاج اسماعیلی درباره حقوق سال آینده کارگران گفت: مشخص کف حقوق 10 میلیون تومانی و افزایش بیش از 30 درصدی برای بازنشستگان تامین اجتماعی، کاملا قابل پیش بینی و تحقق است.

وی اضافه کرد: نمایندگان کارگران در روز های تنفس جلسات شورای عالی کار باید از پشتوانه و پتانسیل اجتماعی کارگران و بازنشستگان استفاده نمایند.

این کارشناس بازار کار توضیح داد: ضمن احترام به کارفرمایان، طرح دولت در ارائه بن کارت و کارت الکترونیکی کالا ها با اعلام خود دولت شکست خورده است و صحیح نیست این موضوع در جلسات برای جبران دستمزد مجددا مطرح گردد.

حاج اسماعیلی متذکر شد: موضوع دستمزد منطقه ای هم به علت عدم وجود زیرساخت ها یک طرح آرمانی است و مطرح شدن آن در جلسات شورای عالی کار بیشتر حاشیه سازی است.

وی یادآور شد: کارگران و بازنشستگان باید نسبت به همبستگی صنفی و حمایت از چانه زنی های صنفی در مسئله دستمزد اقدام نمایند.

این کارشناس بازار کار اظهار داشت: طی چهار دهه گذشته هیچ وقت نحوه ورود کارگران به مباحث صنفی و استفاده از ابزار های چانه زنی برجسته نبوده و شاهد انعکاس آن نبودیم.

منبع: فرارو
انتشار: 13 اسفند 1401 بروزرسانی: 13 اسفند 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2215

به "پیش بینی یک کارشناس از رقم حقوق کارگران در سال آینده، بازنشستگان منتظر افزایش 30 درصدی حقوق باشند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی یک کارشناس از رقم حقوق کارگران در سال آینده، بازنشستگان منتظر افزایش 30 درصدی حقوق باشند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید