آیپد جدید با نمایشگر Mini-LED و ایرپادز 3 نیمه اول 2021 رونمایی خواهند شد

به گزارش کولو، همان گونه که می دانید مینگ چی کو یکی از تحلیلگران با سابقه محصولات اپل است. این تحلیلگر سال هاست که گزارش هایی را در رابطه با محصولات ساخت اپل مانند آیفون منتشر می نماید. این تحلیلگر به تازگی پیش بینی نموده است که درآمد این شرکت در سال 2021 بدلیل استفاده از فناوری جدید در باتری آیفون های 13 افزایش %100 را داشته باشد.

آیپد جدید با نمایشگر Mini-LED و ایرپادز 3 نیمه اول 2021 رونمایی خواهند شد

به تازگی گزارشی منتشر شده است که نشان می دهد در سال 2021 شرکت Taiwan Career Technology به یکی از شرکت های اصلی تأمین نماینده قطعات به کار رفته در محصولات بعدی اپل مانند آیفون های 13 که در نیمه دوم سال 2021 رونمایی خواهد شد، تبدیل می گردد.

پیش بینی های اجرا شده نشان می دهند که شرکت Taiwan Career Technology به احتمال زیاد %40 تا %50 باتری های آیفون 13 و آیفون 13 مینی را تأمین خواهد نمود. بعد از این شرکت انتظار می رود که دو شرکت Unimicron و Unitech دیگر باتری های لازم آیفون های بعدی را تأمین نمایند.

همچنین در این گزارش آمده است که اپل از ایرپادز جدید و آیپد با نمایشگر Mini-LED در نیمه اول سال 2021 رونمایی خواهد نمود. اطلاعاتی که تا به امروز منتشر شده اند نشان می دهند که اپل ایرپادز 3 را به گونه ای طراحی نموده است که این ایرپادز جدید شبیه به ایرپادز پرو این شرکت شده است.

همان گونه که در خبر ها خوانده اید، اپل باتری آیفون های 12 جدید را به گونه ای ساخته است که ساختار آن ها از برد های سخت و منعطف تشکیل شده است. پیش بینی های اجرا شده نشان می دهند که اپل در آیفون های 13 از باتری های جدیدی استفاده خواهد نمود که به طور کامل با استفاده از برد های منعطف توسعه داده شده اند.

با توجه به این موضوع که برد های منعطف در مقایسه با برد های سخت دارای لایه های کمتری هستند، استفاده از این فناوری جدید باعث می گردد که باتری های به کار رفته در تلفن همراه فضای کمتری را اشغال کند و در نهایت هزینه های فراوری را کاهش دهد.

  • گوشی تاشوی اپل احتمالا جایگزین آیپد مینی خواهد شد

با وجود اینکه اپل در تمامی آیفون های 12 جدید از فناوری ارتباطی 5G استفاده نموده است، اما تمامی این آیفون های جدید در مقایسه با آیفون های 11 دارای باتری با ظرفیت کمتری هستند. با توجه به استفاده از این فناوری ارتباطی جدید و نمایشگر بزرگتر در آیفون های 12 پرو، آیفون های جدید نتوانستند که عملکرد خوبی را در زمینه عمر باتری داشته باشند. با توجه به این موضوع، به نظر می رسد که اپل به دنبال راهی برای افزایش ظرفیت باتری است ولی می خواهد که ضخامت آیفون ها را هم کاهش دهد.

پیش بینی های اجرا شده نشان می دهند که شرکت Taiwan Career Technology وظیفه تأمین برد های منعطف به کار رفته در نسل بعدی ایرپادز و محفظه شارژر آن ها را بر عهده خواهد داشت. همچنین پیش بینی می گردد که همین شرکت وظیفه تأمین کردن قطعات آکوستیکی و اپتیکالی را بر عهده داشته باشد که در برد های منعطف مدل های جدید آیپد مجهز به نمایشگر Mini-LED، از آن استفاده شده است.

همان گونه که گفتیم انتظار می رود اپل از این آیپد جدید با نمایشگر Mini-LED و ایرپادز 3 در نیمه اول سال 2021 رونمایی کند.

  • دوربین آیفون 12 پرو در رتبه چهارم DxOMark نهاده شد

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1318

به "آیپد جدید با نمایشگر Mini-LED و ایرپادز 3 نیمه اول 2021 رونمایی خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیپد جدید با نمایشگر Mini-LED و ایرپادز 3 نیمه اول 2021 رونمایی خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید