گوشی پرچمدار نو سامسونگ، نوترین عکس لو رفته

به گزارش کولو، زومیت نوشت: تصاویر باکیفیتی از پرچم دار رده بالای بعدی سامسونگ یعنی گلکسی S24 فاش شده که دید بهتری از طراحی این محصول ارائه می دهند.

گوشی پرچمدار نو سامسونگ، نوترین عکس لو رفته

انتظار می رود پرچمداران بعدی سامسونگ یعنی سری گلکسی S24 در سه نسخه استاندارد، پلاس و اولترا عرضه شوند. در این میان گلکسی S24 اولترا رده بالاترین گوشی سامسونگ خواهد بود و قطعاً توجهات زیادی را به خود جلب خواهد نمود.

یکی از دلایل جذابیت مدل های اولترا گلکسی اس این است که جایگزینی برای سری منسوخ گلکسی نوت محسوب می گردد و به همراه قلم کاربردی S-Pen به فروش می رسد. فراوری مدل های تازه گلکسی نوت از سال 2021 متوقف شد و در آن موقع شاهد معرفی گلکسی اس 21 اولترا بودیم که با فرم فکتوری شبیه سری نوت و قلم استایلوس روانه بازار شد.

  • صحنه ای که برای اولین بار دیده شد/ جنگنده رادارگریز چین شلیک کرد/ عکس

  • کشف تازه ناسا درباره فضای مرموز مشتری

  • پرتاب قدرتمندترین موشک دنیا برای دومین بار/ عکس

انتظار می رود سامسونگ پرچمداران 2024 خود را در رویداد بعدی آنپکد که احتمالاً در ماه ژانویه برگزار خواهد شد رونمایی کند. پیش از این رندهای زیادی از گلکسی S24 اولترا منتشر شده و اکنون حساب ایکس Ice Universe تصاویر تازهی منتشر نموده است که ادعا می نماید بیشترین شباهت را به مدل واقعی گوشی مذکور دارند.

رندرهای تازه گلکسی S24 اولترا نشان دهنده حاشیه های بسیار باریک اطراف نمایشگر است که از هر چهار طرف ضخامت یکسانی دارد و بسیار متقارن به نظر می رسد.

انتظار می رود گلکسی S23 اولترا به پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 مجهز گردد. البته طبق بعضی گزارش های این گوشی از نسخه اورکلاک تراشه پرچمدار کوالکام بهره خواهد برد و بدین ترتیب فرکانس هسته اصلی آن 3.4 گیگاهرتز خواهد بود. در مقام مقایسه، هسته اصلی نسخه استاندارد این تراشه با فرکانس 3.3 گیگاهرتز کار می نماید.

از دیگر ویژگی های گلکسی S24 اولترا می توان به کنار گذاشتن زوم 10 برابری اپتیکال در سیستم دوربین اشاره نمود که در نسخه های قبلی آن وجود داشت. علت این اقدام، کاهش هزینه های فراوری و نارضایتی کاربران از عملکرد مذکور اعلام شده است. طبق گزارش ها سامسونگ زوم 5 برابری اپتیکال را مثل آیفون 15 پرو مکس روی پرچمدار بعدی خود ارائه خواهد داد.

گفته می گردد گلکسی اس 24 اولترا از شاسی تیتانیومی بهره خواهد برد تا بتواند از این نظر با آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس رقابت کند. مدل پایه این گوشی بعلاوه به 12 گیگابایت رم مجهز خواهد شد و از باتری 5000 میلی آمپرساعتی استفاده خواهد نمود.

قیمت گوشی گلکسی S24 اولترا هنوز به طور رسمی تأیید نشده است، اما انتظار می رود تفاوت چندانی با نسل کنونی این محصول یعنی قیمت گلکسی S23 اولترا نداشته باشد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 آبان 1402 بروزرسانی: 21 آبان 1402 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2296

به "گوشی پرچمدار نو سامسونگ، نوترین عکس لو رفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی پرچمدار نو سامسونگ، نوترین عکس لو رفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید