افزایش مبلغ وام های دانشجویی از مهرماه

به گزارش کولو، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: وام های دانشجویی از سال تحصیلی تازه افزایش خواهد یافت.

افزایش مبلغ وام های دانشجویی از مهرماه

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از صندوق رفاه دانشجوِیان، ناصر مطیعی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به افزایش وام های دانشجویی در سال تحصیلی نو گفت: پیشنهاد افزایش 4 وام تحصیلی، شهریه، ودیعه مسکن و ضروری به هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ارائه شده است و در مردادماه امسال آنالیز خواهد شد.

وی اضافه کرد: جلسه هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مرداد ماه امسال برگزار می گردد و در صورت تصویب هیأت امنا، 4 وام مذکور برای سال تحصیلی مهرماه 1400 افزایش خواهند داشت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان درباره مقدار افزایش 4 وام مذکور تاکید نمود: با توجه به اینکه جلسه هیأت امنا هنوز تشکیل نشده است نمی توان گفت که به چه مقداری وام ها افزایش خواهند داشت.

مطیعی درباره اعتبار پیش بینی شده برای پرداخت وام های نیم سال دوم سال تحصیلی 1400-1399 گفت: برای نیمسال دوم سال تحصیلی حدود 300 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در سرانجام اضافه کرد: این اعتبار برای وام های:تحصیلی، شهریه، ودیعه مسکن، و ضروری در نظر گرفته شده است و اگر احتیاج باشد درصدی هم مجدد پیش بینی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1731

به "افزایش مبلغ وام های دانشجویی از مهرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مبلغ وام های دانشجویی از مهرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید