امکان استفاده استادان و دانشجویان از پایگاه تخصصی مجلات در منزل فراهم شد

به گزارش کولو، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: امکان استفاده اعضای کتابخانه های عمومی همدان از پایگاه اطلاعاتی تخصصی مجلات نور از راه دور و در منزل فراهم شد.

امکان استفاده استادان و دانشجویان از پایگاه تخصصی مجلات در منزل فراهم شد

جهت دریافت خدمات محوطه سازی ویلاهای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از همدان، عاطفه زارعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک نیمه شعباندرباره چگونگی ارائه خدمات پایگاه اطلاعاتی تخصصی مجلات در این مدت شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: با هدف گرامیداشت نیمه شعبان امکان استفاده اعضای کتابخانه های عمومی همدان از پایگاه اطلاعاتی تخصصی مجلات نور از راه دور و در منزل فراهم شد و افراد غیرعضو نیز می توانند به صورت غیرحضوری ثبت نام نمایند.

وی افزود: پایگاه مجلات تخصصی نور از مجموعه پایگاه های مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی است که وظیفه شناسایی و عرضه مجلات تخصصی علوم انسانی و اسلامی را بر عهده دارد.

عضو هیئت علمی گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه آزاد اسلامی همدان افزود: بیش از یک میلیون و 100 هزار مقاله به زبان های انگلیسی، فارسی و عربی و یک هزار و 900 عنوان مجله در این پایگاه موجود و در دسترس اعضا واقع شده است.

زارعی با بیان اینکه تا به امروز اعضا با حضور در کتابخانه می توانستند به این پایگاه دسترسی داشته باشند مطرح کرد: با توجه به انتشار ویروس کرونا و تعطیلی کتابخانه های عمومی امکان دسترسی به مقالات پایگاه برای اعضای کتابخانه های عمومی در منزل فراهم شده است.

اجازه دسترسی به کتابخانه عمومی با ارسال درخواست در اینستاگرام

وی اظهار داشت: به همین منظور اعضا می توانند درخواست خود را در دایرکت اینستاگرام اداره کل کتابخانه های عمومی به آدرس hamedam-public-libraries ارائه دهند تا به آنها اجازه دسترسی داده گردد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان ادامه داد: پس از ارائه درخواست شرایط عضویت اعضا آنالیز می گردد و در صورت تأیید عضویت، نام کاربری و رمز عبور برای متقاضی ارسال خواهد شد و در غیر این صورت فرآیند عضویت به صورت غیرحضوری انجام و سپس کاربری و رمز عبور در اختیار اعضا قرار می گیرد.

زارعی تأکید کرد: همکاران ما در اداره کل کتابخانه های عمومی جوابگوی اعضا هستند و در صورت مواجهه با هرگونه مشکل، امکان جوابگویی به وسیله شماره تلفن 32646747 داخلی 210 و یا شماره همراه 09183130048 فراهم است.

انتهای پیغام/4121/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 833

به "امکان استفاده استادان و دانشجویان از پایگاه تخصصی مجلات در منزل فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان استفاده استادان و دانشجویان از پایگاه تخصصی مجلات در منزل فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید