انفجار در ساختمان چهار طبقه ، دو مرد به شدت مصدوم شدند

به گزارش کولو، به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی انفجار مهیب در ساختمان چهار طبقه باعث شد دو مرد به شدت مصدوم شوند.

انفجار در ساختمان چهار طبقه ، دو مرد به شدت مصدوم شدند

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در تبادل نظر با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، از حادثه انفجار در محله کمیل اطلاع داد.

وی اضافه نمود: در ساعت 2:47 وقوع یک فقره انفجار به سامانه آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله ماموران آتش نشانی از سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: با حضور آتش نشانان در محل معین شد در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه انفجار شدیدی اتفاق افتاده است به طوری که تمام شیشه های چندین ساختمان مجاور نیز شکسته بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: با حضور آتش نشانان در طبقه چهارم معین شد انفجار به حدی شدید بوده است که تمام دیوار های ساختمان تخریب شده و حتی دیوار ما بین ساختمان و ساختمان مجاور نیز تخریب شده بود.

وی اضافه نمود: یک نفر مرد ساکن این واحد از ساختمان به دلیل شدت انفجار به واحد هم سطح ساختمان مجاور پرتاب شده بود.

ملکی گفت: در این حادثه دو مرد به شدت زخمی شده و صدمه دیده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند تا شرایط آن ها ثابت شده و به مراکز درمانی منتقل شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار داشت: این حادثه هیچگونه شعله وری نداشت، اما به جهت شدت انفجار ساکنان ساختمان های مجاور وحشت نموده و به خیابان آمده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 954

به "انفجار در ساختمان چهار طبقه ، دو مرد به شدت مصدوم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار در ساختمان چهار طبقه ، دو مرد به شدت مصدوم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید