این اولین نگاه ما به گلکسی نوت 10 است

به گزارش کولو، در روزهای گذشته، تصاویر شماتیک از بخش پشتی گلکسی نوت 10 منتشر شده بود و دید اولیه از این محصول به ما می داد. حالا امروز تصویر رندری توسط یک طراح خوش ذوق و بر پایه همان تصاویر شماتیک ساخته و به نوعی این اولین نگاه ما به پرچمدار جدید سامسونگ در خانواده نوت است.

این اولین نگاه ما به گلکسی نوت 10 است

نکته جالب، طراحی بخش جلویی این گوشی خواهد بود. احتمالا شماهم فکر می کنید چون گلکسی اس 10 پلاس دارای دو دوربین سلفی است، پس گلکسی نوت 10 هم باید این چنین باشد اما اینطور نخواهد بود! به هر دلیلی، سامسونگ تصمیم گرفته تنها یک دوربین سلفی در داخل حفره ای در نمایشگر گلکسی نوت 10 قرار دهد. همچنین همانطور که احتمالا می دانید، در کنار گلکسی نوت 10، نسخه Pro از این گوشی نیز معرفی می گردد و یک نسخه 5G را هم باید برای این گوشی کنار بگذاریم. همه این گوشی ها، قرار است دارای یک دوربین سلفی باشند و خبری از دوربین سلفی دوگانه نیست.

صندلی دوربین سلفی نیز گفته می گردد از کناره نمایشگر، به وسط صفحه نمایش خواهد آمد. این اطلاعات، توسط Ice Universe منتشر شده که سابقه درخشانی در لو دادن اطلاعات گوشی های هوشمند دارد. او همچنین تصویر رندر زیر را هم تایید نموده و گفته که گلکسی نوت 10 تا حد بسیار زیادی شبیه به رندری که در زیر می بینید، خواهد بود.

این تصویر رندر توسط Ben Geskin ساخته شده و بار دیگر باید ذکر کنیم که این تصویر رسمی از گوشی نیست اما شباهت زیادی به محصول نهایی دارد. بار دیگر با این تصویر، می توانیم تایید کنیم که چینش دوربین های اصلی گلکسی نوت 10 به صورت عمودی خواهد بود. سه دوربین اصلی این گوشی در یک قاب قرار می گیرند و دوربین ToF در کنار فلش LED قرار خواهد گرفت. این چینش دوربین ما را یاد هواوی P30 پرو می اندازد. صحبت از دوربین ها شد و باید بگوییم که این سه دوربین اصلی احتمالا با دوربین های گلکسی اس 10 یکسان هستند و نباید انتظار چیز بیشتری داشته باشید.

شما درباره این طراحی جدید در خانواده گلکسی نوت چه فکر می کنید؟ آیا بهتر بود سامسونگ چینش دوربین های اصلی را به صورت افقی نگاه می داشت یا چینش عمودی بهتر است؟ همچنین جابه جایی و به میانه آمدن دوربین سلفی نیز جالب خواهد بود.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 216

به "این اولین نگاه ما به گلکسی نوت 10 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این اولین نگاه ما به گلکسی نوت 10 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید