بازی های آسیایی 2018، سجادی: امیدوارم امروز خوشرنگ ترین مدال را بگیریم، میزبانی اندونزی بهتر شده است

به گزارش کولو، سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 گفت: در مجموع وضعیت کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی خوب است و مسئله ای نداریم.

بازی های آسیایی 2018، سجادی: امیدوارم امروز خوشرنگ ترین مدال را بگیریم، میزبانی اندونزی بهتر شده است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

نصرالله سجادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد میزبانی اندونزی از هجدهمین دوره بازی های آسیایی گفت: میزبانی مقداری بهتر شده است. البته در جاکارتا و پالمبانگ مسئله ای نداشتیم، ولی در شهرهای حومه مسائلی وجود داشت که سعی کردیم خودمان مسائل و مسائل را حل کنیم. در حومه چون تیم ها در هتل هستند، بعضی از هتل ها آمادگی نداشتند.

وی اضافه نمود: الان در مجموع وضعیت خوب است و مسئله ای نداریم. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. در کل وضعیت جاکارتا و پالمبانگ خوب است.

سرپرست کاروان ایران همچنین تأکید کرد: بچه ها مسئله ای ندارند و با کوشش ما، مربیان و سرپرستان با خیال آسوده تمرین می نمایند. ما حتی اجازه ندادیم این مسائل به بچه ها منتقل گردد.

وی در انتها گفت: امیدواریم عملکرد بچه بهتر از دوره قبل باشد. آنها در روز اول هم خوب ظاهر شدند و کوشش کردند. سایر کشورها هم خوب ظاهر شده و برای موفقیت آمده اند. امیدوارم امروز اولین مدال خوشرنگ را بگیریم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران، سجادی همچنین با حضور در جمع خبرنگاران در مرکز رسانه ای بازی ها درباره اقدامات اجرا شده در مدت حضور کاروان ایران در اندونزی گفت: پیش از اعزام تیم ها به محل برگزاری هجدهمین دوره بازی ها، کوشش شد تا هماهنگی لازم برای حضور ورزشکاران در دهکده فراهم گردد.

وی ادامه داد: البته میزبان کوشش دارد تا امکانات و شرایط لازم را برای کاروان های شرکت نماینده فراهم کند، اما در زمینه سازماندهی مسائلی را داشته و همچنان دارد که اکنون تیم های کشورمان مشکل خاصی ندارند.

سرپرست کاروان ایران گفت: در جاکارتا و پالمبانگ مشکل خاصی وجود ندارد، اما در شهرهای حومه جاکارتا مسائلی هست که کوشش کردیم خودمان این مسائل را رفع کنیم. اکنون تیم ها در وضعیت خوبی قرار دارند.

سرپرست کاروان ایران درباره مدال آوری ایران در نخستین روز بازی ها عنوان نمود: به نظر می رسد امروز در تکواندو صاحب دو نشان خواهیم شد، اما خود تکواندوکاران توقع بیشتری برای کسب مدال خوشرنگ دارند که امیدواریم این اتفاق بیفتد.

سجادی گفت: امیدواریم کشتی امروز اولین مدال خوشرنگ بازی ها را بگیرد. البته همه تیم های ما آماده هستند، اما رقابت ها نزدیک است.

وی اظهار امیدواری کرد که در رویدادهای امروز چند فینالیست داشته باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 473

به "بازی های آسیایی 2018، سجادی: امیدوارم امروز خوشرنگ ترین مدال را بگیریم، میزبانی اندونزی بهتر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های آسیایی 2018، سجادی: امیدوارم امروز خوشرنگ ترین مدال را بگیریم، میزبانی اندونزی بهتر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید