بازی Back 4 Blood بخش تک نفره آفلاین دریافت خواهد نمود

به گزارش کولو، بازی Back 4 Blood اثر استودیوی ترتل راک ماه گذشته با بیش از شش میلیون بازیکن با موفقیت عرضه شد، اما به نظر می رسد که این تنها شروع راه برای این بازی خواهد بود. در یک نقشه راه تازه در توییتر، توسعه دهنده بازی از جزئیات به روزرسانی ها و محتویاتی که طی ماه های آینده برای بازی منتشر می شوند، پرده برداشت.

بازی Back 4 Blood بخش تک نفره آفلاین دریافت خواهد نمود

Back 4 Blood ادامه سری محبوب و زامبی محور Left 4 Dead است، اما فقدان هیچ راهی برای پیشرفت در کمپین حالت تک نفره بازی باعث شده تا بعضی از بازیکنان از بازی دور شوند. حال استودیوی سازنده با نقشه راه نو، میخواهد تا بازیکنانی که بازی را به صورت تک نفره تجربه می نمایند، راضی نگه دارد. طبق این نقشه راه در ماه جاری بهبودهایی فنی و برطرف اشکالات عمده ای مانند باگ ها در راه خواهند بود و ترتل راک جزئیات بیشتری از این به روزرسانی ها منتشر نکرده است.

در ماه دسامبر بازی یک حالت آفلاین تک نفره با پیشرفت در کمپین دریافت خواهد نمود. همان طور که احتمالا می دانید، تجربه کمپین بازی با گروهی از دوستان سرگرم نماینده است اما نداشتن راهی برای کسب پاداش در حین بازی تک نفره با هوش مصنوعی بازی، از مسائل آن محسوب می گردد. افزودن این بخش، یک تغییر خوشایند برای بازیکنانی خواهد بود که دوستانشان در منطقه ها زمانی نامناسب زندگی می نمایند یا به کشتن زامبی به صورت گروهی علاقه ای ندارند.

بعلاوه در این ماه، Supply Lines نو، یک منطقه تمرینی برای مبارزه با ریدن ها، کارت های نو و یک رویداد فصلی در دسترس قرار خواهد گرفت. در شرح موارد گفته شده، لازم به ذکر است که شما بازی را با یک دک از پیش مشخص شده حاوی چند کارت اصلی آغاز می کنید. کارت ها تغییراتی در گیم پلی ایجاد می نمایند و به عنوان مثال یکی از آن ها سرعت ریلود سلاح شما را بالا می برد. برای باز کردن قفل کارت های بیشتر، باید در Supply Lines پیشرفت کنید. این ها مانند بتل پس در دیگر بازی ها هستند.

در سال 2022 میلادی، درجه سختی نو، انواع کارت های نو، حالت نو کوآپ، بهبودهایی در بخش مبارزات نزدیک و بهبود موارد فنی و باگ های احتمالی، برای بازی برنامه ریزی شده اند. سال آینده بعلاوه اولین توسعه دهنده بازی با نام تونل های وحشت (Tunnels of Terror) به صورت غیر رایگان عرضه خواهد شد. بسته های الحاقی دوم و سوم هم برای این سال در نظر گرفته شده اند اما هنوز نامی ندارند. شخصیت ها و زامبی های نو، اسلحه ها، کارت ها و ماموریت های نو هم در کنار سایر محتواها اضافه خواهند شد.

Back 4 Blood در حال حاضر برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: PCGamesN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1905

به "بازی Back 4 Blood بخش تک نفره آفلاین دریافت خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Back 4 Blood بخش تک نفره آفلاین دریافت خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید