بریتانیایی ها از ورود استقبال کردند

به گزارش کولو، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسکرین دیلی، فیلم علمی-تخیلی ورود ساخته دنیس ویلنوو بهترین افتتاحیه اثری از این کارگردان را در سینمای بریتانیا رقم زد.

بریتانیایی ها از ورود استقبال کردند

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

این فیلم که محصول کمپانی ای وان است در نخستین آخر هفته اکرانش فروشی 3.63 میلیون دلاری را ثبت کرد و از سیکاریو دیگر فیلم این کارگردان با فروش افتتاحیه 1.99 میلیون دلاری در 434 سالن سینما جلو زد.

ورود در 561 سالن سینما به نمایش در آمد و امیدوار است بتواند هفته پیروز دیگری را پشت سر بگذارد. البته اکران هیولاهای وحشی و زیستگاه های آنها از دنیای جادوگری هری پاتر آدینه 18 نوامبر اکران می گردد و می توان انتظار داشت بر فروش دیگر فیلم ها تاثیر بگذارد.

دنیس ویلنوو نویسنده و کارگردان 49 ساله کانادایی و زاده جنتیلی در کبک است. او فیلم زندانیان محصول 2013 آمریکا، با بازی جیک جیلنهال را نیز ساخته است.

ورود فیلم علمی-تخیلی درام آمریکایی بر مبنای فیلمنامه اریک هایسرر و با اقتباس از داستان کوتاه داستان زندگی تو به قلم تد چیانگ ساخته شده است. ایمی آدامز، جرمی رنر و فارست ویتاکر بازیگران این فیلم هستند. نخستین نمایش این فیلم یکم سپتامبر 2016 در جشنواره فیلم ونیز انجام شد.

این فیلم هم زمان در آمریکا نیز اکران شد و در افتتاحیه خود 24 میلیون دلار فروخت و در مکان سوم نهاده شد.

در مکان بعدی دکتر استرنج جای گرفته که از محصولات دیزنی است و در دومین هفته نمایشش 2.92 میلیون دلار دیگر فروخت تا مجموع فروشش را به 24.4 میلیون دلار برساند.

در مجموع این فیلم هشتمین فیلم پرفروش مارول است اما انتظار می رود به زودی از تور با فروش 25.1 میلیون دلار و ایرون من 2 با فروش 26.4 میلیون دلار نیز جلو بزند.

ترول ها نیز در سومین هفته اکران خود در بریتانیا 2.26 میلیون دلار فروخت و مجموع فروشش را به 24.1 میلیون دلار رساند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 396

به "بریتانیایی ها از ورود استقبال کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بریتانیایی ها از ورود استقبال کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید