بنا: همدلی تیم ملی از خوبی انتخاب هایم است، در تهران هم صحبت از کسب برترین نتیجه بود

به گزارش کولو، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با دفاع از انتخاب هایش در مسابقات قهرمانی دنیا گفت: در تهران هم صحبت از کسب برترین نتیجه در اسلو بوده است.

بنا: همدلی تیم ملی از خوبی انتخاب هایم است، در تهران هم صحبت از کسب برترین نتیجه بود

به گزارش خبرنگاران، محمد بنا که از طلایی شدن محمدهادی ساروی و علی اکبر یوسفی در اوزان 97 و 130 کیلوگرم خرسند بود، گفت: خرسندم که امروز توانستیم دو طلای خوب بگیریم که یکی برای اولین بار بود و ما در سنگین وزن طلای جهانی نداشتیم. شب گذشته هم دو برنز گرفتیم و فردا هم دو فینال خوب داریم که امیدوارم بتوانیم رکوردی نو بزنیم.

وی که پیش از حضور در نروژ به شدت از سوی منتقدانش تحت فشار قرار داشت، در خصوص همدلی تیم خود در این دوره از پیکارهای جهانی گفت: از خوبی انتخاب هایم بود؛ اولاً که همه مربیان از من بیشتر زحمت کشیدند. بچه ها همه خوبند و در این دو سال و نیم با مدیریت خوب شرایط خوبی داشتیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان اضافه کرد: از قبل در تهران مدام صحبت از این بود که می توانیم برترین نتیجه را بگیریم، ما این را ثابت کردیم که این حرف ها واقعی بوده و همه به خاطر همدلی تیم رخ داده است. دوری زن و بچه و خانواده را نزدیک به یک سال و نیم تحمل کردیم و نتیجه اش این می گردد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1836

به "بنا: همدلی تیم ملی از خوبی انتخاب هایم است، در تهران هم صحبت از کسب برترین نتیجه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنا: همدلی تیم ملی از خوبی انتخاب هایم است، در تهران هم صحبت از کسب برترین نتیجه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید