جزئیاتی دربارۀ مستند آرزو

به گزارش کولو، خبرنگاران/اصفهان مستند داستانی آرزو که به کارگردانی جواد شیردل در اصفهان ساخته شده، این روزها در مرحلۀ صداگذاری است.

جزئیاتی دربارۀ مستند آرزو

جواد شیردل، کارگردان این مستند به خبرنگاران می گوید: ایدۀ شکل گیری مستند آرزو وقتی در فکرم شکل گرفت که با دخترم صحبت می کردم و او از آرزوهایش می گفت. بعدتر، به مناسبت تولد او دنبال عروسکی می گشتم و این همزمان شد با آشنایی من با خانمی که نامش آرزو بود و از قضا، عروسک می ساخت.

او ادامه می دهد: مجموع این قضایا در فکر من طرح مستند داستانی آرزو را شکل داد.

شیردل خاطر نشان می نماید: بخشی از قصۀ آرزو در یک آکادمی موسیقی می گذرد که در آن عروسک ها جان می گیرند، تکان می خورند، تصمیم می گیرند و تصمیم این عروسک ها بر روی شخصیت محوری مستند اثر می گذارد.

این فیلمنامه نویس، می افزاید: بخشی از صحنه های مستند در شهر اصفهان ضبط شده و بخش دیگری از آن هم در یکی از کارخانجات صنعتی، چرا که شخصیت اصلی مستند، مدیر برجسته یکی از صنایع مهم کشور است.

او خبر می دهد: مراحل تدوین مستند آرزو به وسیله شیما منفرد به خاتمه رسیده و اکنون فیلم در مرحلۀ صدا گذاری است. آرش قاسمی صداگذاری این کار را برعهده دارد و کارنگ کرباسی هم موسیقی آن را ساخته است.

شیردل، که میخواهد با مستند آرزو در جشنواره سینما حقیقت شرکت کند، دربارۀ شرایط فیلمسازی در اصفهان می گوید: به عقیدۀ من در اصفهان هم حمایت لازم برای فیلمسازی وجود دارد و هم توان فیلم سازی. آنچه ما در آن ضعیف هستیم، مقولۀ ایده پردازی و فیلمنامه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1816

به "جزئیاتی دربارۀ مستند آرزو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی دربارۀ مستند آرزو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید