جنگ روانی سپاهان علیه پرسپولیس!

به گزارش کولو، بازی های پرسپولیس - سپاهان، همواره دیداری جنجالی و مجذوب کننده بین دو تیم ریشه دار و قدیمی فوتبال ایران بوده و اتفاقاتی که در آن اتفاق افتاده، فارغ از حواشی ساده فوتبالی بوده البته با نگاهی اخلاقی، قابل نکوهش است. اما واقعیت تنش های موجود، این مسابقه را در قالب رقابت های فوق حساس قرار می دهد؛ یک جنگ واقعی!

جنگ روانی سپاهان علیه پرسپولیس!

تیم های پرسپولیس و سپاهان در حالی به مصاف هم خواهند رفت که برای دومین بار در تاریخ، مسابقه در زمین بی طرف برگزار خواهد شد. پرسپولیس و سپاهان در 50 سال بازی تنها یک بار از شهر های تهران و اصفهان خارج شده و در شهر دیگری بازی نموده اند. شهرستان مورد نظر تبریز بوده که بازی دو تیم در جریان مسابقه برگشت لیگ دهم آزادگان در این شهر برگزار گردید و تیم فوتبال سپاهان برابر پرسپولیس در تبریز 2-0 به پیروزی رسید.

چهارشنبه، برای دومین بار است که بازی دو تیم در زمین بی طرف و این بار در ارک برگزار می گردد و سپاهان که اولین بازی در زمین بی طرف را برنده شده، امیدوار است یک بار دیگر به برد برسد! اما جنگ روانی این دو تیم پیش از شروع مسابقه شروع شده است. باشگاه سپاهان پوستر ملاقات دو تیم را درحالی منتشر نموده که ستاره لوگوی باشگاه پرسپولیس درآن حذف شده است! اقدامی که خشم شدید طرفداران، مربیان و بازیکنان پرسپولیس را برانگیخته است!

ازسوی دیگر سپاهانی ها عکس سه بازیکن سابق پرسپولیس را نیز روی پوستر یا تیزر پیش بازی این ملاقات منتشر نموده اند. سروش رفیعی، فرشاد احمد زاده و کمی جلوتر از این دو شهریار مغانلو که طرفداران پرسپولیس حساسیت زیادی روی او دارند! این اقدامات درحالی صورت گرفته که گفته می گردد انتخاب استادیوم شهر اراک نیز در راستای همین جنگ روانی بوده است.

پرسپولیس فصل گذشته 2 بر یک و فصل جاری یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک شکست خوردند و به نوعی این استادیوم برای آن ها طلسم شده است. در دو فصل اخیر شاگردان گل محمدی تنها در یک استادیوم در لیگ شکست خوردند و آن هم اراک است! حالا باید منتظر ماند و دید آیا این اقدامات و جنگ روانی در نهایت به سود سپاهانی ها تمام می گردد یا نتیجه معکوس خواهد داد؟

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1948

به "جنگ روانی سپاهان علیه پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ روانی سپاهان علیه پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید