بازی با بدل استقلال!

به گزارش کولو، پرسپولیس مقابل گل گهر؛ یک بار دیگر امیر قلعه نویی مقابل سرخپوشان. بازی رفت یک نتیجه عجیب رقم خورد.

بازی با بدل استقلال!

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران ، شاگردان امیر 5 گل در خانه خوردند تا یکی از سنگین ترین شکست های این تیم رقم بخورد. از آن بازی 15 هفته گذشته است و حالا و در بازی برگشت، دو تیم در آزادی به میدان خواهند رفت.

تیم سرحال یحیی که حالا سکان قهرمانی در دستانش است بدون شک به سه امتیاز این بازی احتیاج دارد. به قول خیلی از پرسپولیسی ها این بازی شش امتیازی است؛ چرا که این بازی شاگردان یحیی را در کورس نگه می دارد و آنها با اختلاف 2 امتیازی نسبت به سپاهان همچنان در صدر جدول خواهند بود. این را هم باید

در نظر گرفت که بازی این هفته سپاهان مقابل ماشین سازی تبریز است؛ دیداری که نباید چندان برای طلایی پوشان سخت باشد زیرا آمار و ارقام این را می گوید. ماشین سازان با کسب 11 امتیاز در قعر جدول قرار دارند و احتمالا یکی از گزینه های سقوط به لیگ دسته اول خواهند بود.

مصاف پرسپولیس و گل گهر از نظر فنی، نبرد تاکتیکی تفکرات یحیی و امیر خواهد بود. مربیانی صاحب سبک که معمولا تیم های شان کمتر اشتباه می نمایند. در فوتبال ایران هر بار که مربی سابق استقلال یا پرسپولیس مقابل یکی از این دو تیم قرار می گیرند بی اختیار خیلی ها را یاد تقابل قرمز و آبی می اندازد و این بازی هم از این قاعده مستثنا نخواهد بود. بدون شک امروز خیلی از هواداران استقلال هوادار گل گهر یا شاید بهتر بگوییم هوادار قلعه نویی هستند و خیلی دل شان می خواهد تیمی که امیر هدایتش می نماید برنده از زمین خارج گردد. در گل گهر جمعی از استقلالی های سابق حضور دارند؛ از مرتضی تبریزی و گادوین منشا گرفته تا بهنام برزای. می گردد گفت پرسپولیس با بدل استقلالی ها بازی دارد که حتی لباسش هم آبی است.

سرخپوشان در این بازی چند بازیکن ملی پوش خود را در اختیار ندارند و ممکن است این اتفاق روی کیفیت بازی تاثیر گذار باشد اما آنچه معین است این که دو تیم برای نباختن وارد زمین خواهند شد. پرسپولیس برای تداوم صدرنشینی و گل گهر در اندیشه کسب سهمیه آسیا.

مطهری:فریب نتایج قبل را نمی خوریم

حمید مطهری مربی پرسپولیس درباره بازی با گل گهر می گوید:نتیجه بازی رفت ما را فریب نمی دهد. آن مسابقه تمام شده و می دانیم بازی سختی داریم. گل گهر تیم خیلی خوبی است که سرمربی باتجربه ای دارد و در بخش های مختلف، تیم قابل احترامی است. هم بازی سازی از عقب را دارد و هم زمانی که تحت فشار قرار بگیرد، بازی با هدف و در کانال ها را بلد هستند. بازی سختی خواهیم داشت اما برنامه ریزی و طراحی خودمان را داریم. ان شاءا... بتوانیم با یک فوتبال رو به جلو و هجومی تاکتیک خودمان را به تیم حریف دیکته نموده و موقعیت خلق کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. مربی تیم پرسپولیس درباره این که از این بازی به اسم تقابل امیر قلعه نویی و استقلالی های قدیم با پرسپولیس یاد می گردد، گفت: خیلی دوست ندارم درباره این موضوع حرف بزنم. همواره نشان داده ایم مقابل همه تیم ها آمار خوبی داریم. قلعه نویی مربی قابل احترامی است اما کار خودمان را می کنیم و خیلی به این موارد و حاشیه ها توجهی نداریم. یحیی گل محمدی هرجایی به اسم سرمربی بوده نشان داده آمارهای خیلی خوبی دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1734

به "بازی با بدل استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با بدل استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید