حضورفعال استان قزوین در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

به گزارش کولو، استان قزوین با معرفی جاذبه های گردشگری و ظرفیت های تاریخی - فرهنگی غنی خود در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در بهمن ماه امسال حضور خواهد داشت.

حضورفعال استان قزوین در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، علیرضا خزائلی سرپرست این اداره کل، با اعلام این خبر گفت: برپایی نمایشگاه های گردشگری یکی از راهکارهای بهینه برای معرفی توانمندی های هر استان است که با توجه به نزدیکی به ایام نوروز98 می تواند راهنمای مناسبی برای گردشگران در انتخاب مقصد برای سفر در طول ایام نوروز باشد.

خزائلی با اشاره به حضور استان قزوین در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اضافه کرد: در این نمایشگاه که با رویکرد معرفی و تمرکز بر توانمندی های گردشگری 31 استان کشور و کشورهای خارجی از 23 لغایت 26 بهمن ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می گردد.

او اضافه کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی استان قزوین با همراهی شهرداری قزوین در سالن A38 و در غرفه ای به وسعت 200 متر به معرفی جاذبه های گردشگری و ظرفیت های غنی تاریخی- فرهنگی استان می پردازد.

خزائلی گفت: با توجه به معرفی جاذبه های متنوع استان، اجرای زنده صنایع دستی بومی، نمایش آیین های سنتی و اجرای زنده موسیقی سنتی از جمله برنامه های قزوین در این نمایشگاه خواهد بود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین همراهی بخش خصوصی را در این نمایشگاه مهم خواند و عنوان نمود: در غرفه استان قزوین تاسیسات گردشگری استان اعم از انجمن حرفه ای واحدهای پذیرایی استان قزوین، مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی بافه، مجتمع خدماتی-رفاهی بین راهی آفتاب درخشان صحرا، هتل مرمر، هتل راژیا، دفتر خدماتی- مسافرتی مرمر زرین و هنرمندان فعال در عرصه صنایع دستی و هنرهای استان حضور و همراهی خواهند داشت.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران توسط شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت و حضور سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در 12 سالن نمایشگاهی و در سطحی بالغ بر45000 مترمربع فضای سرپوشیده و 3000 مترمربع فضای باز در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 299

به "حضورفعال استان قزوین در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضورفعال استان قزوین در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید