حضور قهرمان کشتی المپیک در جمع مردم محروم استان گلستان

به گزارش کولو، به گزارش خبرنگاران، کمیل قاسمی قهرمان و نایب قهرمان المپیک و دارنده مدال نقره رقابت های جهانی کشتی آزاد پس از دوران قهرمانی جهت آموزش به کشتی گیران را در پیش گرفت و به همین دلیل نیز ابتدای سالجاری وقتی با پیشنهاد سرمربیگری در کشور کامبوج روبرو شد از آنجا که علاقه بسیاری به امر آموزش و مربیگری داشت پذیرفت تا تیم کامبوج را در بازی های شرق آسیا همراهی کند.

حضور قهرمان کشتی المپیک در جمع مردم محروم استان گلستان

قاسمی که به تازگی به ایران بازگشته به عنوان نماینده مؤسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) با حضور در استان گلستان ضمن اهدای برخی مواد غذایی و اقلام بهداشتی به هموطنان محروم شهرهای گرگان، بندرترکمن، بندر گز و نوکنده در جریان شرایط معیشتی آنها نیر قرار گرفت.

قهرمان المپیک لندن همچین در مرکز شبه خانواده مهر و ماه بندرگز نیز حضور یافت و با بچه ها بد سرپرست و بی سرپرست دیدار کرد.

کمیل قاسمی یکی از پیروز ترین کشتی گیران کشورمان است که همواره و به ویژه پس از پایان دوران فعالیت حرفه ای خود در ورزش در امور خیرخواهانه نیز فعالیت داشته و به همراه دیگر قهرمانان ورزش با حضور در روستاها و منطقه ها مرزی محروم و منطقه ها آسیب دیده از بلایای طبیعی به مردم کم برخوردار، محروم و حادثه دیده کمک رسانی کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1994

به "حضور قهرمان کشتی المپیک در جمع مردم محروم استان گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور قهرمان کشتی المپیک در جمع مردم محروم استان گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید